Assassin's Creed Origins – datum för ytterligare två DLC-paket

Robot
Assassin's Creed Origins – datum för ytterligare två DLC-paket

Turistvänliga Discovery Tour släpps i februari.

#assassins-creed, #assassins-creed-origins, #dlc, #ubisoft


Medlem
Avstängd

Hoppas dom får till ett new game+ med. Hade gärna spelat om storyn utan att tappa alla vapen osv.


signatur

PS5 och inget annat.

Trodde spelet skulle redan från början innehålla mer

egyptiska myter och väsen, som Ormen man slogs emot, samma med pyramiderna trodde jag det skulle va fullt med fällor och grejer inte bara ett rum med 3 kobror som vääste lite lamt

Kanon spel i övrigt, länge sen jag la 53 timmar på ett spel, hade kunnat lägga mer men andra spel hägrar


signatur

If the left one isn´t right, right is the only one left, right?

Avstängd

Man känner sig rätt färdig efter det där. Sprang igenom spelet på 50 timmar och sen typ "jaha?" det får en klapp på axeln för sitt gulliga the witcher 3 försök, och det är ju solklart det bästa Asscreedet, men det narrativa samt karaktärerna är ju på nivå som typ nyexaminerade teaterskolelever skulle göra på en teater på ett äventyrsland typ. Överdramatiskt och rätt substanslöst, samt de senaste årens blekaste main character.
Fighting & quests var kul dock, courtesy of CD projekt Red.... Propdressingen var slapphänt och stora delar av leveldesignen var rushed. Nya kameran var dock ett plus och de hade nästan helt eliminerat movement buggen.. En rak och liten ljummen 7:a,hade kunnat bli 8 med en mer intressantare miljö/story. Sällan brytt mig så lite om en spelvärld, kändes som ett plastigt äventyrsland.. "Welcome to Egyptworld! age 8-12 entrance fee 49$"

1
Skriv svar