Överlev en zombieapokalyps med ångpunkens hjälp

Robot
Överlev en zombieapokalyps med ångpunkens hjälp

They are Billions är strategispelet för dig som gillar både steampunk och zombies.

#nyhetstips, #they-are-billions, #zombies


Medlem
Inaktiv

Tyckte det kändes lite som ett androidspel. Men kanske blir bättre sen.

Medlem

"We are Billions", "The Are Billions" och "They Are Billions"... Bestäm er

Hint: Det är det sistnämnda som gäller.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Avstängd
Skrivet av Dunder:

"We are Billions", "The Are Billions" och "They Are Billions"... Bestäm er

Hint: Det är det sistnämnda som gäller.

De är miljarder i alla fall.

Skägg.
10 Chambers

@xtrem11: 40 tusen miljarder!


signatur
Medlem

Perfekt spel för oss som egentligen bara vill turtla i strategispel.

Medlem

Är så trött på alla dessa zombies.
Kan de inte hitta på någonting annat?


signatur

Jag tröttnade på min gamla signatur, men kom inte på något vitsigt att skriva som inte kändes fånigt, så det blev den här harangen i stället.

Avstängd
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:

@xtrem11: 40 tusen miljarder!

Nej, då blir det biljoner.

Edit: Engelskans "Billion" är miljard på svenska och svenskans biljon blir engelskans "Trillion". Spelets titel blir på svenska "De är Miljarder".

Medlem

Det är i grund och botten ett ganska enkelt spel... men fan vad svårt det är. Det är nånting med den svårigheten som får mig att komma tillbaka tills jag klarar skiten, nån slags bitter hatkärlek.

Det känns aldrig orättvist, surt när man tabbar sig men aldrig orättvist.

Medlem

yes dom skrev om mitt tips har varit torsk på detta i flera dar nu, inte lyckats överleva till dag 100 än som man ska. skitkul!


signatur

//monster

Medlem

@xtrem11: jag tänkte att det var det här som åsyftades med Calles kommentar: https://youtu.be/pPpcdTzALWE

Avstängd
Skrivet av Renfis:

@xtrem11: jag tänkte att det var det här som åsyftades med Calles kommentar: https://youtu.be/pPpcdTzALWE

Den har jag glömt bort helt, det är nästan i klass med Jacob Zuma:

1
Skriv svar