QuakeLan#7 i Ronneby

QuakeLan#7 i Ronneby

Hej!
Tänkte kolla intresset för ett riktigt amatörmässigt lan nu i mellandagarna (26-27dec) i Ronneby.
Vi är ca 20 stycken just nu och skulle vilja få in några till för årets quaketurnering.
Vi är alla runt 35 år och spelade quake när det begav sig men efter det är dessa dagar ungefär dom enda vi lirar quake på. Vi är med andra ord en braaaa bit från eliten. Vi delar in lag varje år med målbilden att det ska bli så jämt som möjligt. 4on4 deathmatch är det som gäller.
Turneringen är den 26e december, vi sätter igång ca 13:00 och brukar vara klara runt 24:00.

Kostnaden är 80kr och då ingår såklart kaffe :).

Kontakta mig gärna om du känner för att damma av dina gamla quakekunskaper, alla "skillsnivåer" är varmt välkomna. Vi har allt från folk som timar quadden utan att tänka på det till dom som knappt kan banorna.

Detta är inget professionellt lan utan anordnas av mig efter bästa förmåga, vi har en riktig lokal osv men förvänta er mer mys än dreamhack om man säger så :).

Nå, vid intresse kontakta mig. Helst via facebook (så bjuder jag in dig till eventet).
david.lussi.7 (heter jag tydligen på facebook)

God Fragz!

Skägg.
10 Chambers

Låter ju tvärmysigt. Hade man bott i närheten, och lockat bort familjen med en muteesa, hade det varit självklart.


signatur
Medlem

Hoppas ni hittar folk! Låter som en kul grej.


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

jadå det är tokmysigt! Vi är 20 pers nu så folk är vi, hade bara varit kul om vi vart några till :).
Vi har plats för ungefär 30 utan problem.

Medlem

Ronneby, då finns det chans att Frej Larsson dyker upp och skjuter en med rocket launcher kanske??

@LARRYLUKE: haha ja han är faktiskt på listan men oklart om han dyker upp. Förra året vart han sugen när vi träffade honom på kebaben :).

1
Skriv svar