Quake Champions får ranking-system och... hattar!

Robot
Quake Champions får ranking-system och... hattar!

Spelets största uppdatering hittills släppt med flera funktioner efterfrågade av spelarna.

#hattar, #quake-champions


Medlem

Fint, har skickat en sex, sju mail om dagen och efterfrågat hattar!


signatur

Burn in the light.

Medlem

Japp, ett klassiskt läge skulle vara kalas hjältarna förstör balanseringen av spelet. Jag förstår varför de finns där men hör inte hemma i ett hardcore quake.


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av magma:

Japp, ett klassiskt läge skulle vara kalas hjältarna förstör balanseringen av spelet. Jag förstår varför de finns där men hör inte hemma i ett hardcore quake.

Jag förstår ju varför de gör det år 2017 men ge oss andra ett val iaf.


signatur
Medlem

Spelet är trasigt efter senaste patchen, går inte ens att starta upp det. Kraschar vid loadingscreen.

ELF
Medlem

@magma: Men det finns väl ett orankat spelläge utan abilities? Varför det nu är orankat...


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Som alldeles för gammal quakare så är jag så himla ledsen över QC. Det som kan vara så grymt bra uppföljning och utveckling av serien är idag helt helt förstört och blir s'mre och sämre med varje patch. Sadface.jpg

Medlem

Å, jag är så glad att jag hann avboka den.
Vad synd att det blev skit.


signatur

autograph

Medlem

Både bu och bä, i vanlig ordning från sabertech. Min förhoppning att de lyckas knyta ihop säcken till en riktigt värdig efterföljare till Q3 har nått en all time low, men med quake i hjärtat så är det svårt att låta hoppet dö. Den som lever får se.


signatur

This little light of mine, i'm gonna let it shine. Let it shine, let it shine, let it shine.

Medlem

Eller en server browser hade ju vart kul, kanske det spelare vill ha mest, så man faktiskt kan få spela det man vill............

1
Skriv svar