Wasteland 2 på väg till Nintendo Switch

Robot
Wasteland 2 på väg till Nintendo Switch
Medlem

Så ett par Nintendo-titlar och en massa remakes av gamla spel...?

Nintendo


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Grattis Nintendo!

Medlem

@Dunder: wasteland 2 är en uppföljare till wasteland inte en remake.

Medlem
Skrivet av Yabba:

@Newklear: wasteland 2 är en uppföljare till wasteland inte en remake.

Jag har spelat igenom det flera gånger så jag vet allt vad det är för något. Att det skulle vara en remake av ettan var inte vad jag syftade på, såklart.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Inaktiv

@yabba @Dunder Ordet "gammalt" är väldigt individuellt hur man definierar det. För någon kan ett spel vara gammalt efter 6 månader, för en annan 3 år innan man placerar den i det facket.

Sen borde du @yabba anat att @Dunder (Nuclear) har kolla på sina postapokalpytiska spel

MEG
Medlem

Ett bra spel som rekommenderas (om nu någon skulle ha missat det)


signatur

Death is only the beginning

Medlem

Rätt typiskt köpte precis spelet till ps4. Normalt så spelar jag enklare spel på bärbart. Nu kommer det antagligen sluta med att jag köper det igen till switchen. Så att jag kan ha tid att spela det.

1
Skriv svar