Fulkultur recenserar Star Wars: The Last Jedi

Medlem

91% gillade den här filmen
Från Googles användare

lol.

Medlem

Da jeg så den siste 'traileren' til The Last Jedi, så bestemte jeg meg for å IKKE noengang se filmen.
Jeg tenkte først å vente til alle hadde sett filmen og SÅ vente så se om det kom negative tilbakemeldinger om filmen, men så bestemte jeg meg for å se den siste traileren, og der fikk jeg bevist at Disney nok ikke vet hva de holder på med.

Disney har i min mening tullet til Star Wars og det å se en teit AT-AT liknende maskin er der jeg får nok. I "traileren" kan en se disse maskinene med gorilla liknende hender. Dette er ikke ILM kvalitet fra 80 tallet, dette er søppel i 2017.

Det var ille nok at First Order stormtroopers liknet på Donald Duck..
J.J Abrams syntes kanskje det var kult å la den knuste hjemen til Dart Vader likne på Mr. Plinkett fra RLM.
--> https://s7.postimg.org/y6uw6sfln/plinkett.jpg

Jeg har en masse Bandai Star Wars byggesett i 1:72 og 1:144 skala og jeg liker jo den originale Star Wars triologien (nei, det er filmene fra 80 tallet jeg refererer til ) kanskje mer enn andre, men det at man har wilhelm skrik og annet tull i filmer generelt synes jeg de må slutte med for det forstyrrer og til slutt, det er ingen humor med dette når slike ting ender opp med å irritere.

Er det virkelig Disney som eier 100% av rettighetene? Jeg tror jeg leste nylig, at "Star Trek" eies av to selskaper, så det ryktes at da de skulle lage denne nye Discovery serien, så ble man tvunget til å lage nye annerledes design på ting.

Edit: En personlig teori for at de fortsetter å inkludere tullete ting i Star Wars filmene, er at "because it rhymes".

Moderator | Testpilot

Måste dock säga att det är jäkligt intressant hur olika syn folk har på Star Wars samt hur alla tänker vilken riktning filmerna ska eller skulle ha tagit.

Jättekul att läsa, allihopa! Fortsätt : )


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Return of the Jedi (originalet med Sebastian Shaw som spöke i slutet).
A New Hope
Revenge of the Sith
Empire Strikes Back
Rogue One
The Phantom Menace
Attack of The Clones
The Last Jedi
The Force Awakens

Så skulle jag rangordna filmerna. Filmen var helt klart bättre än The Force Awakens men jag var fortfarande inte nöjd när väl eftertexterna började rulla.

Medlem

Tyckte filmen var helt fantastisk. Är visserligen en enorm fanboy. Såhär skulle jag ranka filmerna. Jag har vart med sedan start och SW har vart en stor del av mitt liv sedan 80-talet.

Empire Strikes Back
The Last Jedi
A New Hope
The Force Awakens
Return Of The Jedi
Solo
Rogue One
Revenge of the Sith
The Phantom Menace
Attack of The Clones

Medlem

@inso:

Vi får hoppas att ”Solo” håller en liknande anda.

Vad gäller the last jedi så får jag vänta tills imorgon innan jag har bildat mig en egen uppfattning

12
Skriv svar