Call of Duty och den fiktiva realismen

Robot
Call of Duty och den fiktiva realismen

Nästa kapitel i framgångssagan Call of Duty anländer imorgon i skepnaden av Call of Duty: WWII, och det tisslas och tasslas redan om vilka platser och strider vi kommer att få besöka och uppleva i spelet. En sak är säker. Var vi än hamnar, kommer platserna vara baserat på verkligheten, dock med sedvanlig reservation.

#black-ops, #call-of-duty, #modern-warfare


Medlem

Singelplayern har det aldrig varit något fel på. Ren o skär action och jävligt bra pepprande. Det dom tappat är ju mp som är tjatig och tråkig, lika så battlefield nu för tiden även om jag gillar bf1.

Avstängd

Jag har spelat alla Call of Duty spel sedan det föddes 2003 och mellan 2003-2011 då var Call of Duty i sin riktiga identitet som den tyvärr idag saknar. Då var det actionspäckat hela tiden, och multiplayer var så för PC mycket stort.

Vi hade allt vad vi vill ha, Servrar, Mods, etc. Vart fan har det tagit vägen och varför?

Black Ops II där kommer vi till där CoD började, för mig tappa sin identitet. Äckliga scorestreaks, ta tillbaka regular killstreaks, ljudet vart mera ljummen, atmosfären dog och PC tappade sina funktioner. (Okej, Mw2 och Mw3 saknade servrar men då var CoD sig själv ändå)

Ska jag vara ärlig, vi fick WWII nu, men hypen är inte där uppe, har ingen förtroende nå mer på någon av alla dessa 3 Call of Duty Utvecklare. Men jag har bokat detta ändå och får se hur länge jag kommer orka köra tills jag tröttnar.

Snälla Call of Duty, kom tillbaka till dit gamla jag för helvete.

Jag vet i black ops 2, den delen när man kommer på det stora futuristiska skeppet(som ser nästan ut som en blomma), då blev jag väldigt peppad. Jag hade precis läst om exakt det skeppet bara någon dag innan och plötsligt ser jag den i spelet.

Medlem

@Sebastian V: Låter otroligt likt mina känslor för Battlefield serien!

Avstängd
Skrivet av MatsDahlgren:

@Sebastian V: Låter otroligt likt mina känslor för Battlefield serien!

Finns en del känslor om Battlefield också.

Skrivet av MatsDahlgren:

@Sebastian V: Låter otroligt likt mina känslor för Battlefield serien!

Battlefield har onekligen sina fina stunder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

1
Skriv svar