Plötsligt händer det - Overgrowth är släppt!

Robot
Plötsligt händer det - Overgrowth är släppt!

Kung Fu-kaninen är redo efter nio års utveckling.

#Overgrowth, #kanin-fu, #wolfire-games


Medlem

Detta ser faktiskt rätt roligt ut. Tyvärr lite unpolished bara, var ju flera tillfällen i videon där animationerna inte flöt speciellt bra. Motståndare som ligger ner står upp 1 frame senare osv. Men detta kommer jag nog hålla ett öga på

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Detta ser faktiskt rätt roligt ut. Tyvärr lite unpolished bara, var ju flera tillfällen i videon där animationerna inte flöt speciellt bra. Motståndare som ligger ner står upp 1 frame senare osv. Men detta kommer jag nog hålla ett öga på

Ja det är ganska kul att bara starta och slakta lite kaniner. De har ju lagt till story och massa annat sedan jag spelade alpha 196. Men om du väntar på att animationerna ska bli bättre så får du nog vänta ett bra tag.

Medlem
Skrivet av Barkbiten:

Ja det är ganska kul att bara starta och slakta lite kaniner. De har ju lagt till story och massa annat sedan jag spelade alpha 196. Men om du väntar på att animationerna ska bli bättre så får du nog vänta ett bra tag.

Det är väl lite det jag känner. Vill hoppa in och boxa lite, men det ser lite unpolished ut för att det ska vara värt 20 USD (för mig personligen). Jag lär inte bränna av mer än 1-2h i spelet och det är lite för kort för dollars. Men vi får se :)!

FM-guru
F.d. Sisyr

Haha, det var som fan. Kommer ihåg att jag för en hel drös år sedan följde deras uppdateringar (en i veckan tror jag det var?) av utvecklingen i form av kortare videos på GameTrailers.

Fortfarande samma utvecklare som snackar i trailern också.

Medlem
Skrivet av ClockWise:

Det är väl lite det jag känner. Vill hoppa in och boxa lite, men det ser lite unpolished ut för att det ska vara värt 20 USD (för mig personligen). Jag lär inte bränna av mer än 1-2h i spelet och det är lite för kort för dollars. Men vi får se :)!

Värt att nämna är att jag personligen inte tycker animationerna är dåliga och det som va i trailern va lite väl snabbt som kaninen reste sig upp och jag inte upplevt att de gör så ingame (vet inte varför de behöll det i trailern). Laddade ner min kopia av spelet igen och ska lira det senare i veckan tänkte jag.

1
Skriv svar