Reggiez Corner - Blandade spel - Youtube

Medlem
Skrivet av joelthor100:

Jag ska absolut kolla upp din kanal!

Kul! Hoppas att du hittar någonting som du tycker kan vara kul att titta på. : )


signatur

Youtube: RC - Variety Gaming (Blandade spel)
Spotify: Spelfarsan med vänner (Podcast med spelfokus)

"Om man som politiker vill ha en vän, får man köpa en hund."

Medlem
Vad är nytt? - Oktober 2022

Hej allihop!
Dags igen för ännu en extremt sporadisk uppdatering av min tråd. Så vad har jag spelat sedan sist? Som vanligt är det litet blandat. Bland de spel som sticker ut finns några gamla "klassiker" men också några helt nya.

Första spelet som jag velat spela länge men som jag tog tag i först nyligen var det första Harry Potter-spelet. Det var helt ok men jag gillar ju iof den världen. Lyckade också knåpa ihop en liten guide till hjälp för folk som stöter på en elak bugg.
Harry Potter and the Philosopher's Stone

Ett annat spel som jag fick av utgivarna var Koumajou Remilia - Scarlet Symphony - Enhanced Edition. Ett Castlevania-like som visade sig vara riktigt trevligt. Funderar på att även testa uppföljaren om den kommer till steam.
Koumajou Remilia - Scarlet Symphony

Det senaste spelet som jag håller på att ta mig igenom och som också är relativt nytt heter "There Is No Light". Riktigt fin pixelgrafik och bra action. Något luddig story men den är i det här spelet inte det viktigaste för mig. Kul har det varit än så länge.
There Is No Light

Det var nog de som stuckit ut mest. Värda att nämna är också Streets of Rage 4 som är kul om man gillar beat em ups och Contemp som var ett kort skräckspel.

Bild från Koumajou Remilia.


signatur

Youtube: RC - Variety Gaming (Blandade spel)
Spotify: Spelfarsan med vänner (Podcast med spelfokus)

"Om man som politiker vill ha en vän, får man köpa en hund."

12
Skriv svar