Se fler bilder från nya Dust 2 i Counter-Strike: Global Offensive

Robot
Se fler bilder från nya Dust 2 i Counter-Strike: Global Offensive

Valve ger en detaljerad vy över de grafiska förändringarna på den klassiska banan.

#counter-strike-global-offensive, #cs, #de-dust-2


Medlem

Hade varit ballt och se hur dom skapar dessa kartor, hur noggranna dom är med att placera ut lådor, bilar m.m.
Mäter man in i minsta millimeter eller kör man på känsla


signatur
Medlem

"Mörka" mot bombplats B såg ju sämre/jobbigare ut...

Avstängd

Har för mig att vi sa B1 och B2 på den tiden man spelade CS själv, dvs början av 2000-talet. A och B var något nytt!


signatur

PS5 och inget annat.

Avstängd

@rewoX: nog mer bara en vanesak skulle jag gissa på. blir roligt att testa d2 när den väl släpps för oss alla

Medlem

Ser ju likadan ut????? Då menar jag gameplay-mässigt. Samma vägar, lådor att gömma sig bakom. Inget som förändrar banan i hur man spelar...? !

Medlem

@Lolflakes: Tänkte också på det, lite tråkigt faktiskt. Hade förväntat mig någon ny passage.

Medlem
Skrivet av Lolflakes:

Ser ju likadan ut????? Då menar jag gameplay-mässigt. Samma vägar, lådor att gömma sig bakom. Inget som förändrar banan i hur man spelar...? !

Dom skulle gjort lite som dom gjorde med Inferno att ändra betydligt mer.


signatur
Medlem

Banan är i princip exakt likadan som den var innan remaken, det mesta de gjorde var bara att adda kosmetiska förändringar till banan och flytta på småsaker. Fegaste remaken genom historien.. De kunde åtminstone ändrat porten till B och addat en ny passage upp till A från CT-spawn.. Banan kommer att ändras/patchas så varför inte adda lite större förändringar och se hur förändringar används i turneringar?

1
Skriv svar