Star Wars: Battlefront II-betan är igång, här är systemkraven

Robot
Star Wars: Battlefront II-betan är igång, här är systemkraven
Medlem

Den borde börja 10 AM CEST idag

Dvs nu!

Redaktör
Medlem

Någon som lyckats få fram någon nedladdnings länk? ser nada på origin.


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av noorthan:

Någon som lyckats få fram någon nedladdnings länk? ser nada på origin.

Samma hittar ingen länk varken i origin eller deras hemsida.

Medlem

Finns under Gratisspel / Beta och Demo.

22.83GB

Medlem
Skrivet av DeFeCT:

Finns under Gratisspel / Beta och Demo.

Inte här, bara Fifa och Sims.

Medlem

Kom precis upp nu


signatur

FUBAR

Medlem
Skrivet av andur:

Inte här, bara Fifa och Sims.

Klicka på länken, då kommer du till en sida som låter dig ladda ner det. EA har en hel del att lära sig från Steam när det kommer till att finna länkar till att ladda ner beta versioner av spel.

Edit: Såg precis att de nu ändrat första sidan så det borde inte vara några problem att ladda ner det nu.

Medlem

Tror betan dök upp för mig när jag startade om Origin-klienten.

Medlem

Hett tips är att testa Strike. Det tyckte jag var mycket roligare. Mest för att jag inte tycker Theed känns som så kul bana.

Gnällkuk

Ett annat hett tips är att bli ekonomiskt oberoende så du slipper sitta på jobbet och inse att det är alldeles för många timmar kvar av dagen innan man är hemma och ens kan ladda ner spelet. #lifehack


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Ser ruggigt roligt ut!

Gen
Medlem

Kan bli en riktig hit!

Medlem

Begrep jag rätt när jag läste artikeln att "riktig" mp endast är i flyg delen medan panga skjuta till fots endast är 2 personer coop mot ai?

Edit in,
Dåligt läst, stavning samt antar att Galactic Assult är vanligt panga.


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

Inaktiv

Fann det så gott som omöjligt att flyga i detta spel, 0 eliminations. FOV'en är av någon outgrundlig anledning låst i detta spel. Går dock att modda settingsfilen som visar ett kryptiskt värde. Efter ett par omstarter så kom jag fram till att någonting i stil med 1.400000 fungerar fint.

Gnällkuk
Skrivet av anon_319742:

Fann det så gott som omöjligt att flyga i detta spel, 0 eliminations. FOV'en är av någon outgrundlig anledning låst i detta spel. Går dock att modda settingsfilen som visar ett kryptiskt värde. Efter ett par omstarter så kom jag fram till att någonting i stil med 1.400000 fungerar fint.

Om värdet var noll innan borde det innebära typ 77 i fov, Fov är låst till 55, åtminstone i förstapersonsläget, måste vara något nytt slags bottenrekord i fps för pc.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Förväntade mig inte att spelet skulle ha HDR stöd eller att datorn skulle palla ultra i 4K. Spelet känns något bättre än första men rymdstriden kändes för snabb och jag blev lite smått yr av hur lätt det var att svänga runt på skeppen och det var ganska svårt att faktiskt ha koll på vart fienden var. Men förövrigt var spelet bättre än väntat men vet ej om jag köper.

Medlem

Usch, riktigt jädra tråkigt spel.. tröttna efter 20minuter

Medlem

Värre än första Battlefront, trodde utvecklingen skulle gå framåt och inte bakåt... hmm.

Medlem

Jag testade allt som betan hade att erbjuda och usch vilket torrt spel, nästan lika torrt som COD:WW2.
Det värsta i spelet var att det finns osynliga gränser överallt som man inte får överstrida, även inne på banan. SW:BF2 avinstallerades nästan lika snabbt som COD:WW2.

Medlem

Betan för första spelet var mycket bättre. Banan dom valt i denna är ju riktigt kass.
Forcerad tredje persons vy på flera klasser är ju bedrövligt.
Voice activation är på när man spelar i grupp och det enda sättet att stänga av är att trycka mute på varje spelare.
Loot crates.
Grafik filter som man inte kan stänga av.

Katastrof.

Medlem

Allså, när jag spelar betan - PS4 eller PC så får jag rtysningar åt case-skiten.
Den andra delen är att så jävla koolt rymden är, så vet jag redan nu att jag blir uttråkat efter att ha spelat samma bana 20, 40+ gånger. Har aldrig varit förtjust i online-shooters med samma banor om och om igen.

Fast single-player delen - den kan bli riktig bra (hoppas jag). Dock skulle jag hellre ser en sandbox eller en MMO a la StarWars Galaxy..... Men det älr väl aldrig hända

Medlem

Pay2Win. Blir inget köp för mig.

Medlem

Efter att ha varit tveksam till DICE/EA förbokning så övertygade denna beta mig helt från tveksam till GIVET KÖP.
Detta är var SW:BF1 borde ha varit från början med en extremt bra 'Space Battle' implementation. 5/5

Som vanligt tröttsamt med alla kommentarer om att det är:
- litet eller fel banor
- P2W
- "tröttna efter 20min" syndrom

Ni kommer ju köpa spelet ändå för det är ju väldigt bra och snyggt,
sååå klagar ni bara för klagandets skull?

Medlem
Skrivet av BNEA02:

Efter att ha varit tveksam till DICE/EA förbokning så övertygade denna beta mig helt från tveksam till GIVET KÖP.
Detta är var SW:BF1 borde ha varit från början med en extremt bra 'Space Battle' implementation. 5/5

Som vanligt tröttsamt med alla kommentarer om att det är:
- litet eller fel banor
- P2W
- "tröttna efter 20min" syndrom

Ni kommer ju köpa spelet ändå för det är ju väldigt bra och snyggt,
sååå klagar ni bara för klagandets skull?

Nej, ett helt givet o-köp för mig,
spelar ingen roll att det är "vackert", mp är det jag är intresserad av och med deras i stort sett "fulltolerans" för fuskare som de med mer än önskvärd tydlighet visat de senaste åren ihop med "titta medan vi ignorerar era årslånga böner" pc-spelare med en såvitt jag kan se ingen kursändring i sikte på området så förtjänar de i alla fall inte mina slantar längre.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar