Team deathmatch går nu att köra i Lawbreakers

Robot
Team deathmatch går nu att köra i Lawbreakers

Patch 1.4 har landat med team deathmatch, ny karta och mer!

#lawbreakers


Medlem

Är så ledsen att Lawbreakers gick käpp rätt ner i skogen. Tyvärr funkar det inte med 300-400 spelare online runt kvällstid, köerna är långa och för få games igång. Bra med uppdateringar men dom behöver göra spelet free to play för att det ska ta fart och fler folk inser att det är den bästa arenaliknande fpsen på 10 år.

Medlem

Spelet är redan dött, nästa månad kommer det inte ens att peaka 200 spelare.
Spelet har för små banor och är för snabbt med för många karaktärer och det är bara en rörig soppa.
Jag spelade några matcher i betan och det var inte kul alls, spelet kändes helt meningslöst.

Medlem

går och går

Medlem

@Prixm: allt detta +1


signatur

min stora Nintendo64s mjöliga spelpinne
don't at me
Jag är inte Fejksson, hen blev bannad och heter nåt annat nu.

Medlem
Skrivet av Prixm:

Är så ledsen att Lawbreakers gick käpp rätt ner i skogen. Tyvärr funkar det inte med 300-400 spelare online runt kvällstid, köerna är långa och för få games igång. Bra med uppdateringar men dom behöver göra spelet free to play för att det ska ta fart och fler folk inser att det är den bästa arenaliknande fpsen på 10 år.

Frågan är om det finns en efterfrågan för Arena FPS över huvud taget. Både Quake Champions and Lawbreakers tappar spelare och peakar inte ens på 1k spelare, sen finns det ju spel som TOXIKK som vid sin absoluta höjdpunkt inte ens hade 1.5k spelare.

Medlem
Skrivet av Ziljun:

Frågan är om det finns en efterfrågan för Arena FPS över huvud taget. Både Quake Champions and Lawbreakers tappar spelare och peakar inte ens på 1k spelare, sen finns det ju spel som TOXIKK som vid sin absoluta höjdpunkt inte ens hade 1.5k spelare.

Det finns efterfrågan med rätt modell, alltså total F2P och inte B2P. Det är jag hundra procent säker på hade bumpat upp Lawbreakers med några tusen concurrent i alla fall.

Inaktiv

@Ziljun: Jag tycker inte riktigt man kan skylla på genren när inget av spelen är speciellt bra.

1
Skriv svar