Kriga mot insektsliknande aliens i Elite: Dangerous

Robot
Kriga mot insektsliknande aliens i Elite: Dangerous

The Return-uppdateringen släpps den 26 september.

#elite-dangerous


Medlem

Thargoid: "Oh, you shouldn't have done that."

Also, hype. Önskar jag hade ett VR-kit att lira med, ska vara rätt awesome.

Medlem

Det blir en trevlig uppdatering. Jag har inte kört på ett tag, då jag velat vänta på 2.4 patchen. Problemet är att jag befinner mig på en långfärds utforskarrutt. Hoppas jag inte möter några Thargoids långt ute i galaxen, det vore ödesdigert för mig.

Medlem

Ser fram emot detta men jag hoppas att det är mer än bara conflict zones med thargoids.

Kan vi tillomed få något som kan liknas med raids/dungeons!?


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Äntligen något mål jag kan se mig vilja skjuta på istället för andra cpu "spelare" eller vanliga spelare.

Medlem
Skrivet av Natrium:

Äntligen något mål jag kan se mig vilja skjuta på istället för andra cpu "spelare" eller vanliga spelare.

Vi måste fånga dem levande, så vi kan studera dem!

Vad kan gå fel?

Medlem

Sticker verkligen i synen att se SÅ lågupplösta streck efter alien-skeppen. \___/\____---- (<-- 100% likhet tyvärr).. sanslöst.
OT
ville se en alien ^^


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

Hade lagt av helt, men bestämde mig för att prova PS4-versionen och älskar den så grymt mycket. På två veckor fick jag gjort mer på PS4:an än under ett år på PC:n och nu vet jag inte om jag orkar grinda PC:n för att "komma ikapp". Så mycket skönare i soffan trots att man saknar både Voice Attack och HOTAS.
Men själv ser jag mest fram emot snabbare kartor och allt som kommer härefter med revamp av "core gameplay" vilket förhoppningsvis betyder omgjort mission-system med mera, inte bara tuffare tag mot kriminella. Synd de inte fixar PSVR-stöd, men med såna framedrops man får på vissa stationer förstår man varför. Frågan är hur länge konsolerna hänger med om de lägger till sånt alla väntar på, eller än värre - att de låter bli de grejerna pga konsolerna.

Medlem
Skrivet av Buio:

Vi måste fånga dem levande, så vi kan studera dem!

Vad kan gå fel?

Famous last words

Medlem
Skrivet av Tobbe:

Sticker verkligen i synen att se SÅ lågupplösta streck efter alien-skeppen. \___/\____---- (<-- 100% likhet tyvärr).. sanslöst.
OT
ville se en alien ^^

Tänker du på spåren efter missilerna? Jag reagera också på att de var zig-zag. De kanske inte följer fysikens lagar.

Medlem

@Buio: ah kanske det.. automan-motorer i missilerna (som alien-blomman sköt).
https://www.youtube.com/watch?v=J98Kb55ZWLM&t=0m32s


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem

@Tobbe: Var tungen att återställa mitt lösenord för att kunna logga in så jag kunde trycka 1Up på din kommentar! LOL

..är det där en film man borde ha sett?

Medlem

^u^.. en Tv-serie som gick på 80-talet.


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

1
Skriv svar