Dinosauriefria Ark-expansionen Aberration ute nästa månad

Robot
Dinosauriefria Ark-expansionen Aberration ute nästa månad

Mer teknik och mindre gamla skräcködlor i den andra Ark-expansionen.

#ark, #ark-aberration, #ark-survival-evolved, #dlc, #expansion, #pc, #ps4, #xbox-one


Releasehästryttare

Är det här inte det folk är förbannade på utvecklarna för? att de arbetat på dlc/expantioner när grund spelet fortfarande inte va klart?

Testade ARK när det hade gratis helg i vintras men min dåvarande dator kund knappt rulla spelet, skulle varit kul och se om det funkar på denna burk.

Medlem

Köpa spelet 699kr check par veckor efter släpp köp våran expantion 200 kr check.
Eeeh nej tack jag står glatt över

Medlem
Skrivet av wingman92:

Köpa spelet 699kr check par veckor efter släpp köp våran expantion 200 kr check.
Eeeh nej tack jag står glatt över

Ignorera att grundspelet utan expansioner har extremt mycket innehåll och att expansionerna i detta fall bara tillför mer (och tematiska saker). Om något påminner Ark-expansionerna om hur expansioner brukade se ut innan early access och dlc-tramset tog över. Grundspelet är värt fullpris.

Medlem
Skrivet av kebbe:

Ignorera att grundspelet utan expansioner har extremt mycket innehåll och att expansionerna i detta fall bara tillför mer (och tematiska saker). Om något påminner Ark-expansionerna om hur expansioner brukade se ut innan early access och dlc-tramset tog över. Grundspelet är värt fullpris.

Jag tycker inte att grundspelet är värt 500-600kr från Steam. Dom må ha en hel del innehåll i sitt spel.. Men sånt skit som är trasigt, verkar komma vara i all för evig tid låtas vara trasigt.

Medlem

Spelet i dess nuvarande form är inte värt mer än 200-300kr.
Men tydligen kan man numera kalla ett spel för "färdigt" och därmed begära 600kr

1
Skriv svar