Istället för Fräcka Fredag - Fragzone-nostalgi

Robot
Istället för Fräcka Fredag - Fragzone-nostalgi
Medlem

Av någon anledning missade jag Fragzone när det begav sig. Troligtvis för att jag tänkte att jag ser det senare när jag verkligen kan sitta ner och ta in det men det blev väl aldrig av, som vanligt.

Hur som så har jag de senaste månaderna lyssnat på Victors pod Overkligt från första avsnittet och fått uppleva Christers... ska vi säga intressanta personlighet. Nu har jag bara sett någon minut av detta avsnitt ( ska ser resten när jag har tid att sitta ner och ta in det) men självklart vill jag har mer av Christer. Vem vill inte det?

Medlem

Kan ni lägga upp avsnittet då Christer drömmer tillbaka till BF1942-modden Desert Combat?

Trevlig helg!

Medlem

Ahhhhmääääh.

Medlem
Skrivet av Volk:

Hur som så har jag de senaste månaderna lyssnat på Victors pod Overkligt från första avsnittet och fått uppleva Christers... ska vi säga intressanta personlighet. Nu har jag bara sett någon minut av detta avsnitt ( ska ser resten när jag har tid att sitta ner och ta in det) men självklart vill jag har mer av Christer. Vem vill inte det?

Åhhh tack för tipset! Saknat att höra både Christer och Victor.

Medlem

Saknar Fragzone! Fräcka Fredag är trevligt, men Fragzone hade en högre mysfaktor.

Medlem

Mer frag to the zone!


signatur

Niet.

Medlem

Dags för en liten sångstund i repris ?

Medlem

Vad Bojkott sa. Behöver mer spelmys-debatt.


signatur

Nä men, annars då?

Medlem

Jag älskade verkligen Fragzone! Synd att det ej blir fler avsnitt.. (eller?)
Minns detta avsnittet väl och den här härliga intervjun med Josef Fares gjorde att jag verkligen höll ögonen på hans framtida spelskapelser.
Har verkligen inget emot mer nostalgisk arkivering

Medlem

Saknar Fragzone.

Medlem

Har haft länken öppen några dagar och hade tid och titta idag på inslaget.
Måste säga Super väl producerat och intressant även fast det avhandlar saker som ligger några år tillbaka.

Kommer att kika igenom de andra episoderna med och hoppas på samma höga klass.

Tack för tipset,
rekommenderar er som mig ej sett avsnittet att ge det en chans, mycket väl spenderade minuter.

-cb99


signatur

Plånboken öppnas för: Titlar där pc-spelaren får ett likvärdigt utrymme som console-spelaren, aldrig till några console skulor. Dvs, där patch och dlc datum inte är senarelagda till pc, där specialutgåvor av spelet inte är strippade till pc eller där andra ”uppfostringsmetoder” används. Att man satsat på en trovärdig anti-fusk motor samt att utvecklaren har en bra ”anti-fusk attityd”. Aldrig för: 3xA P2W titlar.

1
Skriv svar