Så där ja! Gameplaypremiär för Surviving Mars

Robot
Så där ja! Gameplaypremiär för Surviving Mars

Den Paradoxutgivna strategin släpps under nästa år.

#gamescom, #surviving-mars


Medlem

Det här spelet ser intressant ut tror jag ska hålla ett öga på detta.


signatur

Live long and prosper

FM-guru
F.d. Sisyr

Gillar inte den "gulliga" estetiken, annars kan det kanske vara något. Haemimont Games har gjort några strategilir jag gillat tidigare, trots allt.

Medlem

Hade varit mer originellt om man skulle överleva månaden Mars. Man har 31 dagar på sig att ta tag i sitt liv innan man blir singel. Några features: Skaffa jobb, klippa dig, ta körtkort och träffa nya vänner.

ELF
Medlem

@Sisyr: Finns ett mer eller mindre likadant spel. Minns ej vad det heter. Minns inte heller om det är färdigt eller ej.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

FM-guru
F.d. Sisyr

@Maysay: Låter ungefär som Kudos-spelen.

Medlem

@ELF: Är det Planetbase du pratar om?

ELF
Medlem

@Map-pen: Det är det nog ja. Har för mig man skickade tillbaka resurser till jorden?


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

"the latent technology".. så har dom skapat otroligt fula robotar? Hoppas dom ändras.
Är plnetbase något att ha?

Inaktiv
Skrivet av DJMar:

"the latent technology".. så har dom skapat otroligt fula robotar? Hoppas dom ändras.
Är plnetbase något att ha?

Köpte det för några dagar sedan och är riktigt underhållande, det är mer åt hållet att man ska sköta en koloni (bas) som man ska se till att växa så det kan bli lite långdraget ibland om det inte är riktigt sådant man går i gång på i spel

Medlem

@ELF: Det kommer jag faktiskt inte ihåg, körde spelet lite i början när det släpptes men fastnade inte precis.

1
Skriv svar