Det kommer en pc-demo av Forza Motorsport 7 innan releasen

Robot
Det kommer en pc-demo av Forza Motorsport 7 innan releasen
Medlem

Windows store?

Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

Windows store?

Ja det är det garanterat.

Medlem

@Lepr:

....and its gone....

Synd.

Medlem

@Gamer-Tompa: Ja jag är inte heller någon jättefan av dagens Store, men det lär vara där allt material producerat av MS landar i det närmsta, så hoppas att det kommer lite förbättringar så att spel som AoE 4 blir spelbart utan för mycket bugs.

Medlem

@Lepr: tyvärr är det nog väldigt sant.

De motarbetar sig själva genom att inte använda steam, som är den klart största marknadsplatsen för digitala spel.

Medlem

Får väl testa för att se om dom fixat styrningen, alldeles för mycket understyr i tidigare spel, visst, lättare att hålla kontroll på bilen men fruktansvärt tråkigt.

Medlem
Medlem
Skrivet av Gamer-Tompa:

@Lepr: tyvärr är det nog väldigt sant.

De motarbetar sig själva genom att inte använda steam, som är den klart största marknadsplatsen för digitala spel.

Tror inte det kommer påverka direkt mycket, de som verkligen vill spela kommer köpa därifrån oavsett. Dessutom tror jag att de flesta utvecklare hade valt egna plattformar om de kunde, Valve tar liksom 30% av försäljningen, behövs fler stora konkurrenter även om det blir "jobbigare" för oss konsumenter.

Medlem

Köpte Forza Horizon 3 digitalt så jag kan lira det på PC via "Xbox Play Anyware" och det fungerar bra. Bara kört det till PC dock. Något som jag önskade fungera är att man ska kunna lägga till icke Steam spel till Steam biblioteket men det går inte att röra EXE filen till spelet. Utan Horizon måste startas från Windows Store butiken eller Xbox appen. Det hade varit trevligt att kunna klistra in spelet i sitt Steam bibliotek...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Köpte Forza Horizon 3 (pc) som jag är jättenöjd med. Fast den tyvärr fortfarande inte fungerar med G27 ratten.
Har redan förköpt Forza Motorsport 7-Ultimate.


signatur

autograph

Medlem

@Gamer-Tompa: Hade hellre sett att dom släppt det på GoG isf, bättre att inte ha någon drm alls. Steam är den största drmförövaren då dom lyckats locka den stora massan.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem

@Dumlen: Ja det vore det bästa givetvis. Tänkte inte så långt

1
Skriv svar