No Man's Sky firar ett år med stor uppdatering

Robot
No Man's Sky firar ett år med stor uppdatering

Kan portaler och mer story få dig att återvända?

#No-mans-sky, #hello-games, #sean-murray


Medlem

Jag önskar sååå mycket att man skulle kunna få suget att spela No Man's Sky igen, men det är helt borta.


signatur
Medlem

Hade den haft en mer levande Npc värld och riktigt multiplayer så hade jag gärna lirat det..och VR stöd


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Ni pratar No Mans Sky men lägger upp en bild på Osiris: New Dawn, man blir ju nästan lurad

Medlem

Har spelat det till och från sedan det släpptes. Hoppas dock att det är mer än bara portaler och "lite story". Känns som hypen med Waking Titan varit enorm för "så lite".

Kommer garanterat spela det åtskilliga mer timmar.

Skribent
Skrivet av Tehlamah:

Ni pratar No Mans Sky men lägger upp en bild på Osiris: New Dawn, man blir ju nästan lurad

Haha ja, det blev lite fel. Det är fixat nu

Medlem
Medlem

Hade det gått att spela CO-OP så hade det kanske vart värt en 200kr att testa sig på trots den dåliga pressen kring spelet, meeeen ja... det går ju inte dessvärre. Så nej.

Ambassadör
Xbox

Är detta fortfarande igång alltså? Haha


signatur

Jump in.

Medlem

Tycker fortfarande det är ett riktigt härligt spel även om jag inte var så intresserad av byggandet de lanserade. Fortfarande ett av de skönaste "meditations"-spelen som finns och klart värt priset jag betalade på PS4.
Tänk om Elite Dangerous hade fått lite NMS-krydda på sina planeter med atmosfär och NMS hade förbättrat sitt flygande fr.a. i rymden... Hade varit jävligt skönt lir med VR.
Äeh, tillbaka till ED nu dock, måste bara bestämma mig för PC eller PS4 idag.

1
Skriv svar