Löfte: Battlegrounds lämnar early access om någon månad

Robot
Löfte: Battlegrounds lämnar early access om någon månad
Medlem

Betyder detta att de höjer priset då också? Jag skulle säga att i så fall skulle 39.99€ passa. Inte mera. Även om det ger många speltimmar så finns det gränser.

Medlem

Maysay,

Varför är inte utvecklarna och din underhållning värd mera än 39.99€ ?
Även om jag delvis kan hålla med (Med tanke på att dem kommer köra ingame cases) så är det alltid kul att förstå hur människor tänker i den frågan.

Jag tror för övrigt starkt på att studion kommer leverera, de har gjort det på allt annat dem sagt (Inklusive den "omöjliga" optimeringen - även om den inte är klar så är den på väldigt god väg)

Medlem
Skrivet av Maysay:

Betyder detta att de höjer priset då också? Jag skulle säga att i så fall skulle 39.99€ passa. Inte mera. Även om det ger många speltimmar så finns det gränser.

Dom har redan sagt att priset inte kommer höjas

ELF
Medlem

@Maysay: Jag hoppas på en rea. Kommer inte spela det så extremt mycket, så det är inte riktigt värt 300kr för mig.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

@hansen: Jag tycker att studion skulle kunna ta mer om spelet t.ex hade släppts färdigt från början, men nu har de säkerligen redan tjänat ihop bl.a utvecklingskostnaden. Många har redan köpt spelet dessutom så jag tror att om de skulle ha för kraftigt pris så blir det svårt att få nya spelare. + att det inte är ett AAA-spel. Det ligger i klass med Payday 2. Läste nu att de tydligen inte kommer höja priset, men det tycker jag att de kan göra. Folk som har köpt spelet redan borde ha någon rabatt för att de är försökskaniner 😊 Utan dem skulle allt läggas ner.

Medlem

Skulle spelat få sina 2 nya kartor+vaulting+några nya items så skulle spelet kännas komplett.

Närmar mig 200 timmar sen Mars och jag älskar spelet. Fantastiskt att de siktar på att lämna EA så snabbt; DAYZ HALLÅ ?!

Snacka om valuta för pengarna, vill de ev ha mer så.... TA MINA PENGAR!

Medlem

I början av juni köpte jag ett extra grafikkort och datorn har stått undanskuffad och grävt kryptovaluta sedan dess. Om uppskattningsvis 1,5 vecka är grafikkortet betalt så då stänger jag ner gruvdriften och spelar battlegrounds igen, nu med CrossFire! Pray for rain!

Inaktiv

@RullstolsHulkeN: https://www.rockpapershotgun.com/2017/07/05/playerunknowns-ba... Läs det Greene berättar om DAYZ så kanske du förstår varför det går fortare för PUBG.

Skägg.
10 Chambers

@apocalypse101: What, ett par tusen på en månads grävande?


signatur
Medlem

@Carl Johansson-Sundelius:

Med 2 st Radeon 480 4gb är jag 1,5 vecka från att ha grävt 1st Ethereum och ca 6500 siacoins,

Idag kostar 1 st Ethereum ca 265 dollar och 1 st siacoin ca 1,2 cent
Kurserna är dock väldigt väldigt volatila och kan lätt skifta 20% om dagen. Så det kan ju lika gärna innebära att allt har kraschat om 1,5 vecka och allt är värdelöst.

Medlem
Härlig timing =)

http://steamcommunity.com/games/578080/announcements/detail/1...:

"Over the past few months I have done a lot of interviews, and in many of them, I said we hoped to be out of Early Access six months after we first launched. I’ve come to realize that restricting the window to a specific month could hinder us from delivering a fully featured game and/or lead to disappointment within the community if the launch deadline is not met.

So, we have decided that we are going push the full launch back a bit from the initial six-month timeframe, but want to assure you that we are still planning a full release before the end of Q4 2017."

Medlem

@apocalypse101: hur mycket går elräkningen på?

Medlem

Kanske dröjer litt extra, men det är ett fullt njutbart spel redan nu så what's the hurry. Kan säkert dels också handla om att med hjälp av hur bra försäljningen gått osv så höjs ribban för vad dom anser att spelet bör vara.

Men som sagt, att lova en tidsram på det viset under full utveckling tyder på bristande erfarenhet enda sättet att lova något sånt skulle innebära att man också accepterar att det finns ganska hög risk att det också släpps buggigt/ofärdigt.

Får man spekulera fritt så finns det nog en värld där man gör något sådant för att när dom tar bort pre-release taggen så är det fritt fram att recenseras, och dom recensionerna kommer sitta klistrade på spelet för alltid. Då är några extra månader ett billigt pris för bättre recensioner.


signatur

subterranean homesick alien

1
Skriv svar