Trotsa gravitationen i Lawbreakers öppna beta

Robot
Trotsa gravitationen i Lawbreakers öppna beta

Nu kan alla testa Cliff Bleszinskis nya shooter.

#lawbreakers


Medlem

All keys have been claimed

Fast går man till steam så är det bara att installera.

Medlem

Det är DÄRFÖR det är så många nya hjärndöda Wraiths.

Nu hänger jag med.

Medlem

edit... göra flera saker samtidigt som man är väldigt trött, missade ovan inlägg om steam, suck.
Behöver man ens nyckel?
http://store.steampowered.com/app/350280/LawBreakers/
Click below to install the LawBreakers Open Beta, and play for free until July 5th.
Eller
Skapa ett konto på https://eu.alienwarearena.com/ och få en nyckel.

Borde finnas fler ställen man kan få nyckel på så leta på om man nu ens behöver nyckel.

Medlem

Betan de släppte nyss på steam var riktigt trevlig.
Tror det var öppen beta

Moderator | Testpilot

Smått kul ändå. Alltid svårt att veta vad gubben gör, vad den är bäst på och annat men hade kul med "Battle Medic" som jag testade.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Gnällkuk

Riktigt kul, kört de tidigare betorna

De förlängde även denna beta med två dagar


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Härligt, det blir att testa detta.

Helt off topic men för er som inte har testat steams home streaming tjänst och ni har en bärbar dator ni vill lira på, gör det! Fungerar otroligt bra. Jag har inte fått för mig att testa tills nu. Men nu kan man ju ligga i sängen och lira favoritspelen. Kan rekommendera att ge det ett försök.

Skribent

Tack för tips om Steam, ändrar nyheten.

Jag tycker att Lawbreakers har väldig potential. Det är kul att spela, klasserna känns hyfsat välbalanserade (med några undantag) och det krävs skicklighet för att vinna. Frågan är om de når fram i bruset och kan få folk att hosta upp 30 euro?


signatur

Pianocovers av spelmusik – Forumtråd på FZ |Youtube

Medlem

är det bra? 1-10?


signatur

//monster

Avstängd
Skrivet av monsterbenke:

är det bra? 1-10?

En 2:a skulle jag ge det.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

är det bra? 1-10?

Hmm 5/10, spelet är okej.. snyggt etc.. men inget speciellt direkt. Skulle aldrig slänga 29.99 euro på det, 9.99 euro kanske. Tyvärr kommer nog detta dö ganska snabbt när det finns spel som Paladins, Dirty Bomb etc. som är lika roligt/roligare och är gratis.

Så om du inte varit intresserad innan är det lika bra att fortsätta vandra förbi.

Medlem
Skrivet av monsterbenke:

är det bra? 1-10?

Jag ger det 7/10, fixar dom lite balansproblem och lite buggar så blir det en 8-9/10 av mig. Fruktansvärt roligt spel när man lärt sig det


signatur

"I don't know how many years on this earth I got left. I'm gonna get real weird with it."

Medlem

varför ska man spela detta över overwatch ? Lawbreakers är samma sak men saknar teamwork .

Medlem

Tänk på att spelet inte är ett fullprisspel. Vid släppet kommer spelet att kosta 29.99. Inte 59.99


signatur

GPU: RTX 3080
CPU: i7 13700k, 3.4GHz (OC 4,9GHz)
RAM: 64GB, DDR5
MB: Z790-F
OS: Windows 11.

FM-guru
F.d. Sisyr
Skrivet av T.Mani:

Tänk på att spelet inte är ett fullprisspel. Vid släppet kommer spelet att kosta 29.99. Inte 59.99

"Fullpris" är väl ändå vad en produkt kostar utan nedsättning, dvs utan rea.

Medlem

Har bara sett det på streaming, spelet liknar overwatch, ser ganska roligt ut men jag skulle inte betala för det. Hade det varit f2p som t.ex TF2 så tror jag dom skulle kunna få en hyfsad spelarbas, kanske.

@limonass:

Skulle mer jämföra detta med Quake Champions istället för OW. Detta försöker vara en arenashooter.

Gnällkuk
Skrivet av limonass:

varför ska man spela detta över overwatch ? Lawbreakers är samma sak men saknar teamwork .

Spelet saknar team work för att spelarbasen består av 90% nybörjare. Lag som samarbetar och kan sina klasser krossar oftast allt motstånd, speciellt i vissa spellägen. Visst går det att soloa mycket mer än vad du kan göra i OW, men att kalla det helt dött i lagspelssammanhang skulle jag inte riktigt hålla med om.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

1
Skriv svar