Diablo III:s Necromancer snart här!

Medlem
Skrivet av StrongBad:

Kan ni lägga ner argumentet "gratis" för det är väldigt oärligt att jämföra affärsmodellerna rakt av så där. PoE-utvecklarna tjänar massor med pengar på sina expansioner.

Hur du än vrider på det är allt spelbart i PoE helt gratis och deras "patchar" kostar dig inte en krona.
Om du sedan väljer att lägga stålar på mer stash tabs eller köpa en mössa till din karaktär är helt upp till dig.

Medlem
Skrivet av Araxes:

Pallar inte PoE för att det är så jävla fult. Ruskigt kass grafik.

Det kan kännas lite daterat och stelt, ja, men art stylen är fan så mycket närmre D2 än vad D3 är, så jag uppskattar det ändå. Det är lite av en vanesak med kan jag tycka.

Medlem

@Kleptoman: Du känner inte att du vill stödja utvecklarna med några kronor?
Om du gillar deras spel.
Snåljåp☺️

Medlem

150 pesos är värt. Man får hoppas att exkluderandet av nytt innehåll utöver karaktären innebär att det inkluderas på annat håll.

Medlem

snacka som snåla ... snart ska man behöva betala för uppdateringar och patchar när andra företag släpper det gratis heja blizzard

Medlem
Skrivet av Kerrai:

Hur du än vrider på det är allt spelbart i PoE helt gratis och deras "patchar" kostar dig inte en krona.
Om du sedan väljer att lägga stålar på mer stash tabs eller köpa en mössa till din karaktär är helt upp till dig.

Jag säger inte att det inte är gratis, jag säger bara att det inte är ett ärligt argument pga att det är helt olika affärsmodeller.


signatur

Everytime I look at myself, I can't believe how awesome I am.

12
Skriv svar