The Evil Within 2 är bekräftat – Shinji Mikami åter i regissörsstolen

Robot
The Evil Within 2 är bekräftat – Shinji Mikami åter i regissörsstolen
Medlem

Ettan var inte så värst bra. Spelade igenom det för ett par månader sedan å visst hade spelet sina stunder men kändes som en oslipad diamant. Men blir ju att man spelar tvåan i vilket fall.

Medlem

Ska bli kul som fan, ettan var långt från perfekt men som Divion säger, en oslipad diamant

Medlem

Jag försökte gilla orginalet eftersom det är Shinji Mikami som stod bakom det, men jag kom pallade aldrig mer än 4-5 kapitel innan jag lade av. Efter tre försök över ett års tid så gav jag upp och lämnade in spelet på Gamestop. Ska bli spännande att se om 2an faller en i smaken


signatur

Game long and prosper

Medlem

Härligt då jag gillade ettan med sin grymma monsterdesign. Till uppföljaren måste dock en finslipad kontroll fixas till. Även grafiken måste bli bättre. Inga black bars i bilden som filmer har vilket sabbade känslan rejält. Tur att det patchades in som en valmöjlighet senare...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Tycker verkligen om designen i spelet men har hört väldigt mycket blandat om gameplayen. Ska man ta och testa detta hmm

1
Skriv svar