Payday-avhopparna visar upp sitt nya spel

Robot
Payday-avhopparna visar upp sitt nya spel

Skräck och samarbete står på menyn i GTFO.

#10-chambers, #coop, #gtfo, #overkill, #payday, #ulf-andersson


Medlem

Get the fuck out?

Medlem
Skrivet av robbis:

Get the fuck out?

Det är vad det brukar betyda, ja.


signatur

|| Intel 8700K || Asus RTX 4070 TI Super TUF || Samsung 750 EVO 500GB & Kingston A2000 1TB & Samsung 960 EVO 250GB || Corsair RM 850x || Antec P183 || Asus G-Sync RoG Swift PG279Q || Dell XPS 15 || Thinkpad X220

The Force is like Duct Tape, it has a light side, a dark side, and holds the universe together.

Medlem

Årets mest blinkiga teaser?


signatur

MVH Milky
i7 9700k AMD 7900XTX

Medlem

Låter som en kul idé med co-op som är skräck. Kan passa mig som inte vågar spela sådana spel själv.

Medlem

spännande, inte för att man såg mycket men kul sånt

Medlem

Sämsta titeln den här sidan om Steam Greenlight.

Inaktiv
Skrivet av MaxWarp:

Sämsta titeln den här sidan om Steam Greenlight.

Om nu titeln betyder "Get The Fuck Out" (vilket jag tror, i och med slogan), så tycker jag det är en väldigt bra titel. Den säger ju exakt vad spelet går ut på och det kan inte bli mer tydligt än så. Tydliga titlar är endast positivt! S.T.A.L.K.E.R. är ju också en tydlig titel, då man oftast blir förföljd av olika varelser. Är den då en dålig titel?

Spelet för övrigt verkar vara spännande, trots det lilla man såg. Väntar spänt på lite gameplay

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Tydliga titlar är endast positivt! S.T.A.L.K.E.R. är ju också en tydlig titel, då man oftast blir förföljd av olika varelser. Är den då en dålig titel?

Det är inte en dålig titel, men det där är heller inte titelns härkomst Jag vet bara att ordet kommer från böckerna och filmerna som berättelsen baseras på, och jag har varken sett eller läst dem. Stalker var i de sammanhangen ett smeknamn på karaktärer som hade förmågan att ta sig in och ut ur zonen för att transportera artifakter.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Om nu titeln betyder "Get The Fuck Out" (vilket jag tror, i och med slogan), så tycker jag det är en väldigt bra titel.

Och jag tycker tvärt om. En sanslöst barnslig titel.

Inaktiv
Skrivet av MaxWarp:

Och jag tycker tvärt om. En sanslöst barnslig titel.

I sådana fall tror jag att du tycker att Audiosurf är en sanslöst barnslig titel också Samma innebörd med namnet: det berättar vad man gör i spelet / vad syftet med spelet är.

Medlem
Skrivet av anon_276063:

Om nu titeln betyder "Get The Fuck Out" (vilket jag tror, i och med slogan), så tycker jag det är en väldigt bra titel.

Ja det känns ju än mer tydligt när dom i trailern skickar ner någon sorts probe/dykarklocka under några mil under marken i vilken man kan utgå ifrån att det sitter individer, varefter texten "GTFO" skräckar upp i bild.

Tycker vi klubbar att det är "Get The Fuck Out" här och nu. Om vi emot all förmodan har fel så får dom ändra till det.

Dom lär f.ö. vara bra less på den där ikoniske polaren som bara inte kan ge fan i att trycka på alla knappar han ser när han får en rundvisning inuti en prototypfarkost.


signatur

subterranean homesick alien

Medlem

Blir det en DLC penga ko till tro?

1
Skriv svar