Testa Gears of War 4 kostnadsfritt i 10 timmar

Robot
Testa Gears of War 4 kostnadsfritt i 10 timmar
Medlem

Känns som att de kommer presentera något nytt för serien under E3 som är under samma vecka. Lanseringstitel för Scorpio kanske?

Skrivet av Bojkott:

Känns som att de kommer presentera något nytt för serien under E3 som är under samma vecka. Lanseringstitel för Scorpio kanske?

Bra tänkt! Ingenting om Gears på schemat än, men mycket möjligt att det kan bli en överraskning.

Medlem

Med tanke på att Kampanjen är ca 9-10 timmar lång så förstår man att de begränsar till första akten, annars hade nog många klarat SP och sen inte brytt sig att köpa det.

Lite samma med Titanfall 2 som är tutorial delen gratis på EA access, där är SP ca 4-5 timmar?

Jag är endast intresserad av SP av båda dessa titlar, men tycker de är för dyra att köpa för dem begränsade speltiden. Så tyvärr så har inte jag någon nytta av detta erbjudande. Men bra initiativ ändå, om man är intresserad av MP så kan man ju testa grundligt innan man köper.

Inaktiv

93 GB är väldigt overkill. Tycker att Just Cause 3 och GTA V tar för mycket (60-75 GB), så även om jag får testa Gears of War 4 helt gratis i några timmar, så kommer jag inte göra det.

Medlem

@anon_276063: Håller med!
Undrar om inte spelfilerna är helt okomprimerade. Ser annars ingen anledning till att det ska ta så mycket plats.
Kommer heller inte ladda ner trots att jag har 0,5TB ledigt. Mitt internet är för långsamt. Not worth the time.

Medlem

Vart sugen ett bra tag på spelet till PC, tycker dock 599kr är lite dyrt för ett gammalt spel. Finns att köpa till Xbox för typ halva priset nu, men vill ju spela på PC:/

Webhallen tar 345kr för spelet till Xbox.

KoP
Medlem

Riktigt skönt spel. Började lira det i co-op med en polare nyligen. Riktigt bombastisk action om man tänder på sånt.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vart sugen ett bra tag på spelet till PC, tycker dock 599kr är lite dyrt för ett gammalt spel. Finns att köpa till Xbox för typ halva priset nu, men vill ju spela på PC:/

Webhallen tar 345kr för spelet till Xbox.

Surt pris, tror jag köpte det billigare på någon rea när det var ganska nytt.
Tror dom hållt uppe priset i o med att det i USA iaf är ganska populärt som e-sportspel.
Dom hade någon 300 000 dollar turnering häromdagen bara.


signatur

(batsman) Det enda som är större än njutningen av ett avklarat arbete, är att skjuta upp det till morgondagen.

Medlem
Skrivet av Gaara:

Vart sugen ett bra tag på spelet till PC, tycker dock 599kr är lite dyrt för ett gammalt spel. Finns att köpa till Xbox för typ halva priset nu, men vill ju spela på PC:/

Webhallen tar 345kr för spelet till Xbox.

Men det är ju Play anyware eller vad det heter så köper du det till Xbox One för 349:- digitalt så fungerar det ju till Windows 10 datorer. Livekort.se brukar sälja det för den summan har jag för mig. 379:- kostar det vid skrivande stund ser jag.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Men det är ju Play anyware eller vad det heter så köper du det till Xbox One för 349:- digitalt så fungerar det ju till Windows 10 datorer. Livekort.se brukar sälja det för den summan har jag för mig. 379:- kostar det vid skrivande stund ser jag.

Har inte sett att man kan köpa Xbox spel digitalt utanför Xboxlive-/windows store. De som jag sett till lågt pris har alltid vart på skiva.
Har aldrig hört talas om livekort, men jag kolla där nu och de säljer för 379 så ja lite mer överkomligt ja.

Avstängd

@Gaara: Det reas titt som tätt. Annars kan du alltid köpa en kod på g2a för 300 spänn.

1
Skriv svar