Trailern ljög inte – Sonic Mania här i augusti

Robot
Trailern ljög inte – Sonic Mania här i augusti
Medlem

Oj va fort det går..
#spel

Moderator | Testpilot

Riktigt taggad. Gillar verkligen den lilla filmsnutten i slutet som påminner om en Sonic OVA som kom 96. Dock lite tråkigt att det verkar vara svårt för SEGA att föra Sonic framåt. Kul med ett lir i gammalt stuk men det verkar bara vara det enda som funkar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag är lite trött på alla utvecklare som har fastnat på 80-90-talet.

Medlem

Hahah oj, en trailer på en nyrelease av ett snabbt spel i typ 15-30 fps?

I am not impressed. Hackade rakt igenom hela trailern...

Medlem
Skrivet av matnojje:

Jag är lite trött på alla utvecklare som har fastnat på 80-90-talet.

Skyll istället på konsumenterna som är fast på 80-, och 90-talet. Utan dem skulle det inte finnas någon marknad för utvecklarna.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Skyll istället på konsumenterna som är fast på 80-, och 90-talet. Utan dem skulle det inte finnas någon marknad för utvecklarna.

Bara för att man gillar att spela ett retrospel då och då betyder inte det att man är fast i 80- eller 90-tal. Spelar spel både i 2D och 3D


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Bara för att man gillar att spela ett retrospel då och då betyder inte det att man är fast i 80- eller 90-tal. Spelar spel både i 2D och 3D

Vi har sett vad som händer med Sonic i 3D så att gå tillbaka kan inte skada.

Medlem
Skrivet av Esri:

Vi har sett vad som händer med Sonic i 3D så att gå tillbaka kan inte skada.