Trailern ljög inte – Sonic Mania här i augusti

Robot
Trailern ljög inte – Sonic Mania här i augusti
Medlem

Oj va fort det går..
#spel

Moderator | Testpilot

Riktigt taggad. Gillar verkligen den lilla filmsnutten i slutet som påminner om en Sonic OVA som kom 96. Dock lite tråkigt att det verkar vara svårt för SEGA att föra Sonic framåt. Kul med ett lir i gammalt stuk men det verkar bara vara det enda som funkar.


signatur

Testpilot & Twitter
Personbeskrivning: "Han är stygg över alla gränser" - Gustav Höglund
Personbeskrivning 2: "Man kan lita på uber" - Joakim Bennet
Det råder lite tvivel ovan, men jag luktar gott i alla fall.

Medlem

Jag är lite trött på alla utvecklare som har fastnat på 80-90-talet.

Medlem

Hahah oj, en trailer på en nyrelease av ett snabbt spel i typ 15-30 fps?

I am not impressed. Hackade rakt igenom hela trailern...

Medlem
Skrivet av matnojje:

Jag är lite trött på alla utvecklare som har fastnat på 80-90-talet.

Skyll istället på konsumenterna som är fast på 80-, och 90-talet. Utan dem skulle det inte finnas någon marknad för utvecklarna.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av Puscifer:

Skyll istället på konsumenterna som är fast på 80-, och 90-talet. Utan dem skulle det inte finnas någon marknad för utvecklarna.

Bara för att man gillar att spela ett retrospel då och då betyder inte det att man är fast i 80- eller 90-tal. Spelar spel både i 2D och 3D


signatur

PSN: MrOakenborn

Medlem
Skrivet av Oakenborn:

Bara för att man gillar att spela ett retrospel då och då betyder inte det att man är fast i 80- eller 90-tal. Spelar spel både i 2D och 3D

Vi har sett vad som händer med Sonic i 3D så att gå tillbaka kan inte skada.

Medlem
Skrivet av Esri:

Vi har sett vad som händer med Sonic i 3D så att gå tillbaka kan inte skada.

Det behöver inte vara 3d men det kan åtminstone göra som Ubisoft gjorde med Rayman Legends istället för att använda samma resurser och med minst 1080p istället för 320x224 som på megadrive. Sen tycker jag att Sonic Adventure till Dreamcast var det bästa Sonic spelet som jag har spelat.

Medlem
Skrivet av matnojje:

Det behöver inte vara 3d men det kan åtminstone göra som Ubisoft gjorde med Rayman Legends istället för att använda samma resurser och med minst 1080p istället för 320x224 som på megadrive. Sen tycker jag att Sonic Adventure till Dreamcast var det bästa Sonic spelet som jag har spelat.

Tyckte den här videon såg ut som något som borde ha släppts på megadrive, därför är jag inte själv intresserad av det och jag håller med dig att de hade kunnat göra ett nytt spel utan att behöva gå 30 bakåt i tiden. Däremot anser jag att Sonic Adventure är ett av de sämsta spelen i hela serien :P.

1
Skriv svar