Elite Dangerous ska få Playstation 4-ägare att hoppas på en dålig sommar

Robot
Elite Dangerous ska få Playstation 4-ägare att hoppas på en dålig sommar

Släpps till konsolen mitt i industrisemestern.

#elite-dangerous, #ps4


Medlem

Har funnits till Xbone ganska länge...

Skägg.
10 Chambers
Medlem
Skrivet av schamp0:

Har funnits till Xbone ganska länge...

...och PC, men jag tror det är rätt ointressant för PS4 ägarna


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

@Ankh: Det stod att det vae exklusivt till pc tidigare, därför skrev jag

Medlem

Gillar spelet till PC. Men det är i princip bara grindning hela tiden så jag tröttnade... Efter typ 120 timmar

Medlem

Tyvärr inte PSVR, då hade det varit givet köp. Nu är jag tveksam till om jag vill spela det på PS4:an utan Voice Attack som man har till PC:n. Lite för krångligt utan Hotas och utan röstkommandon för oss gamlingar.
Men trevligt släpp likväl. Synd det inte är cross-plattform.

Medlem
Skrivet av schamp0:

@Ankh: Det stod att det vae exklusivt till pc tidigare, därför skrev jag

Ahhh!!


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Önskar att spelet inte va så dött på pc, spelade en match i min htc vive i multiplayer dogfights de va sköjjjj
Efter det har jag inte lyclats fått någo mera game

Medlem
Skrivet av wingman92:

Önskar att spelet inte va så dött på pc, spelade en match i min htc vive i multiplayer dogfights de va sköjjjj
Efter det har jag inte lyclats fått någo mera game

Det är dock inte MP dogfights som är spelets "riktiga" inrikning..eller jo på ett sätt, men det är trading/exploration som är vad de strävar efter först och främst.

...åtminstone har jag uppfattat det så, får så var det när jag spelade Elite på C64 :)23


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

PSVR? =O Annars får det nog vara

1
Skriv svar