Sådärja, någon har redan klarat Prey på under 20 minuter

Robot
Sådärja, någon har redan klarat Prey på under 20 minuter

"Deranged lunatic in his undies traumatizes inhabitants of a spacecraft."

#prey, #speedrun


Medlem

Draqu är ju totalt vansinnig. Ja, har man fritid och talang i kombination så


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem

Här har vi en som gjort det under 13 min.
https://www.youtube.com/watch?v=7nZJwVJc0mU

Skribent

Jisses. Jag tog lite längre tid på mig.

Medlem

Förstår inte hur man kan släppa så buggiga och glitchiga spel.
Uselt.

Medlem

vad är vitsen fuska sig fram o glitcha? idiot

Medlem

flesta utav speedrunners är ju igentligen riktigt "dåliga" på spel, men dom gillar den niche spelen och speedrunna.

oftast är det memorera och kunna glitches, skulle du sätta dessa emot andra spelare som är duktiga på spel utan glitches skulle dom inte ens vinna.

Dock med detta sagt finns det dom som är jävliga med, men det är ju inte många.

själv föredrar jag legit speedruns utan exploits dock tar det ju en jävla tid att titta på

Medlem

Grafik: 2003
Handling: Nej
Spelglädje: Gäsp

Betyg: En trasig dörr av fem möjliga

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Grafik: 2003
Handling: Nej
Spelglädje: Gäsp

Betyg: En trasig dörr av fem möjliga

Av en helt annan åsikt, av det jag spelat så får jag starka Bioshock/System Shock vibbar vilket är väldigt positivt i min värld. Jag har också sjukt kul flera timmar in i spelet och tycker handlingen är i standard med ovan nämnda spel.
Grafiken är inte direkt top notch men inte heller något som stör mig nämnvärt. Musiken tilltalar mig också.
Så håller helt med FZ's betyg på 4/5 jag

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vad är vitsen fuska sig fram o glitcha? idiot

För att klara det så snabbt som möjligt, vilket är hela vitsen med speedruns. Du verkar upprörd.


signatur

7800X3D • 4080S • 32GB • 1TB • 1440p 165Hz
12700K • 3080 • 32GB • 2TB • 1440p 165Hz
3700X • 3070 • 32GB • 1TB • 1080p 144Hz
Android • PS2 • PS4 • Switch • Wii U

Medlem

Jag är uppe i över 25 timmar och inte nått slutet ännu? Jag måste göra något fel!?

Förövrigt, Prey är den bästa spelupplevelsen jag har haft på väldigt länge!

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Förstår inte hur man kan släppa så buggiga och glitchiga spel.
Uselt.

Jag stötte inte på några buggar eller glitchar under mina 38timmar jag hade med spelet

Medlem

@Gaara: Jag tror jag är på sluttampen, och har stött på ett par dryga buggar.

MILD SPOILERVARNING kanske

*Halvvägs in i spelet så började hotkeyen för nyaste audio loggen alltid spela upp samma audiolog, så jag får gå och leta dom i menyn istället.

*Tabbade ut medans en audiologg spelade. När jag kom tillbaka gick en liten del av den loggen på repeat, och gick inte att stänga av. Fick starta om spelet.

*En viss aktör i crew quarters spawnade inte för mig, och går inte att tvinga fram i efterhand. Det är en känd bugg som gör att man inte kan hitta alla crewmen i spelet.

*En av dom namngivna fantomerna i cargo bay dödades av en NPC eller turret. Vilket gjorde att jag inte fick kredit för den i crewlistan. Återigen hindrar det 100% crew.

De två sista buggarna stör mig enormt, för jag har annars försökt hitta alla crewmen...

Medlem
Skrivet av Gaara:

Jag stötte inte på några buggar eller glitchar under mina 38timmar jag hade med spelet

För att du spelade spelet som man skall antar jag.
Men att spelet är fullt av problem visar videon ganska tydligt och att dessa exploitas av "fuskare".

Medlem
Skrivet av Mindrax:

Förstår inte hur man kan släppa så buggiga och glitchiga spel.
Uselt.

Du vet att speedruns av spel som Half life 2 är exakt likadana? Det är 100% glitches och buggar. Bara för att en speedrunner utnyttjar detta för att klara ett spel snabbt så betyder det inte att en vanlig spelare kommer springa på samma glitches.

Medlem
Skrivet av Esri:

Du vet att speedruns av spel som Half life 2 är exakt likadana? Det är 100% glitches och buggar. Bara för att en speedrunner utnyttjar detta för att klara ett spel snabbt så betyder det inte att en vanlig spelare kommer springa på samma glitches.

Nähä!

Medlem
Skrivet av Star Lord:

Grafik: 2003
Handling: Nej
Spelglädje: Gäsp

Betyg: En trasig dörr av fem möjliga

umh vad är det med grafiken du tycker är så dålig? Det är inte den bästa men den är inte dålig precis.
Verkar helt enkelt ej vara ett spel för dig med andra ord då du tycker spelglädje och allt är dåligt ; )

Medlem

För mig är detta samma sak som: "Någon har klarat Stockholm Maraton på 10 min"

Sedan visar det sig att en löpare hitta ett hål i avspärrningarna och kunde gena till målgången.

Suck

Medlem

Jag har fortfarande inte spelat klart Doom, COD:IW, GTA5, COD: Black OPsIII, Battlefield och Titanfall 1 & 2.
Jag har inte spelat klart något spel.
Tröttnar efter ett tag...


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av fatcamp:

umh vad är det med grafiken du tycker är så dålig? Det är inte den bästa men den är inte dålig precis.
Verkar helt enkelt ej vara ett spel för dig med andra ord då du tycker spelglädje och allt är dåligt ; )

Har sett fler som klagat på grafiken, det är väl nån internetsjukdom som går.

Medlem
Skrivet av SWEBarb:

vad är vitsen fuska sig fram o glitcha? idiot

Vad är vitsen med att spela? idiot

1
Skriv svar