Remedys nästa spel låter som ett typiskt Remedy-spel

Robot
Remedys nästa spel låter som ett typiskt Remedy-spel
Medlem

Alan Wake 2 snälla!

Medlem

Fan va lik han var/är Max payne 1-2 .

Medlem

@UggleMannen: Det är ju han dom jar modelerat payne utifrån


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Gen
Medlem

Hade inte vart fel med ett Max Payne i stil med de gamla spelen.

FM-guru
F.d. Sisyr

Deras senaste titel var verkligen inget att hänga i granen, men Alan Wake och Max Payne-spelen var förstås fenomenala. Vet inte hur många som är kvar på företaget sedan den tiden, men om man fortfarande har personalstyrkan relativt intakt så är jag hoppfull.

Skrivet av Hymer:

@UggleMannen: Det är ju han dom jar modelerat payne utifrån

I ettan i alla fall. I tvåan var väl Payne modellerad efter nån annan?

Medlem

@Hymer: aha visste ej , man lär sig nått nytt på interwebben varje dag.👍😀

Medlem
Skrivet av Hymer:

@UggleMannen: Det är ju han dom jar modelerat payne utifrån

Uppföljarna tappade helt sin charm när de bytte face-skin till någon annan. Blev ju inte Max "lime-gobbler" Payne då ju

Medlem
Skrivet av Ender:

Uppföljarna tappade helt sin charm när de bytte face-skin till någon annan. Blev ju inte Max "lime-gobbler" Payne då ju

Jag är nog i en minoritet här, men jag tycker att tvåan är bättre än ettan och att Timothy Gibbs ansikte passade bättre Max. Jag älskar Sam Lake ansikte som Max, men Gibbs var bättre.


signatur

Nostalgia is a hell of a drug Benny.

Medlem

Jag gillade ettan och tvåan, men inte trean. Kändes inte som Max Payne längre. Det blev bara som ett vanligt skjutaspel. Skaffade dock alla dlc.


signatur

autograph

Medlem

Bruden Mona Sax i Max Payne 2: "The fall of Max Payne", som bygger på Kathy Tong, var däremot väldigt snygg!
Bilder på modellerna i Max Payne 2


signatur

autograph

Medlem

Microsoft-sammarbetet över? prisa de högre makterna!

Medlem
Skrivet av autograph:

Jag gillade ettan och tvåan, men inte trean. Kändes inte som Max Payne längre. Det blev bara som ett vanligt skjutaspel. Skaffade dock alla dlc.

Tyckte trean hade sina bra sidor (själva spelkänslan var grym t.ex. synd bara att det var filmsekvenser när Max typ öppnar dörrar var tredje sekund), dock var ju den riktiga Max Payne-känslan borta iochmed att det var helt andra som gjorde spelet. Fanns mer av den känslan i Alan Wake än i Max Payne 3, Max Payne 3 tog sig självt på för stort allvar på helt fel sätt.

Medlem
Skrivet av MacNille:

Jag är nog i en minoritet här, men jag tycker att tvåan är bättre än ettan och att Timothy Gibbs ansikte passade bättre Max. Jag älskar Sam Lake ansikte som Max, men Gibbs var bättre.

Jag håller fullständigt med dig i det. 2an är ett riktigt bra verk o ett bättre passande ansikte. I 1an ser han helt fuckad ut.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

När jag tänker på Max Payne så är det som han ser ut i ettan.


signatur

autograph

Medlem

Verkar bara vara jag som gillar max payne 3. Gillade både sp och mp, det hade sina bra stunder. Ska spela det efter jag klarat prey bara för det! ^^

Medlem

@EpicGoblin: jag älskade 3an. Skulle gärna se ett 4e spel.


signatur

Смерть решает все проблемы. Нет человека, нет проблем

Medlem
Skrivet av xFiiCz:

Alan Wake 2 snälla!

Skrivet av Hymer:

@EpicGoblin: jag älskade 3an. Skulle gärna se ett 4e spel.

Fast Rockstar äger väl Max Payne och Microsoft Alan Wake Quantum Break? Alan Wake är nog deras egna IP.

KoP
Medlem

Project 7. Logiskt arbetsnamn då det blir deras 7:e spel (om man bortser ifrån ett iOS spel).

1
Skriv svar