70 miljoner lirar Hearthstone – gratis kortpaket åt alla!

Robot
70 miljoner lirar Hearthstone – gratis kortpaket åt alla!
Medlem

"free2play", haha...

Medlem
Medlem

@Kiwigalaxy: Min snålkompis har inte lagt en krona på Hearthstone men lyckas ändå alltid toppa min rank varje månad.

Det går absolut spela F2P men du kan inte förvänta dig äga alla kort hela tiden.

Releasehästryttare

@Kiwigalaxy
Som en som spelar world of tanks och heartstone så kan jag säga att det kan vara mycket värre .. tänk om du va tvungen att betala pengar för att få bättre stats på dina kort ...

Om Hs va som wot så hade tex ett kort som va 5/5 börjat som 3/3 och du kan betala pengar för att få det till 5/5 direkt eller grinda 100tals games med det för att få det till 5/5.

Eller ta Dr.boom till exempel, hade startat som en 6/6 utan bots, efter 250 games med han så hade han blivit 7/7, efter ytterligare 250 games så hade han låst up en bot och another 250 för att låsa upp sin andra bot

Så ja, hs är fair, precis som de andra ovan säger så kan du spela det gratis men du kommer inte ha tillgång till alla kort.

Medlem

Jag har loggat in men vet inte om jag fått kort-paketet.

Medlem

Tycker inte hs är speciellt fair men visst det kan alltid vara värre men har man kört sedans betan tycker jag personligen att man borde utan problem ha alla kort men vad vet jag.

1
Skriv svar