Funktionsvarierad CS-spelare blev kickad från match på grund av talproblem

Avstängd

@hansen: Ok!, hajar vad du menar. Att andvända etiketter etc. om andra är skit! Håller helt med, vi är jag och du med varandra, varken mer eller mindre. Bryr mig inte om vad eller vem du är. Det jag menade var att mitt/ditt "hinder" ska beaktas vid behov och därför är det viktigt att det presenteras korrekt. Om någon använder en avvikelse mot någon annan ska denne bara..........
Staten införde (individuell prövning) på 90 talet vid beslut om statliga stöd osv. för att spara medel pga. krisen vi hade. Tjänstemannen kunde förbise fakta med beaktning av "individuell prövning" oavsett behov. Vilket förstörde många människors liv/verksamheter, helt på tvärs med gällande lag. Korruptionsvarning! Samma teknik är högaktuell även idag, som ett sätt för kommuner, landsting, stat att omfördela, spara pengar. Just därför är det så viktigt att inte "trolla" med faktum, resultatet kan bli vedervärdigt.

Avstängd

@hansen: PS: (individuell prövning = tolkningsföreträde hos handläggare), vars intresse väger tyngst, för att tydligare. Missade detta, tack för ditt tålamod, lol!

123
Skriv svar