Förändringens (vår)vindar blåser för Civilization VI

Robot
Förändringens (vår)vindar blåser för Civilization VI

Vårpatch och två nya civilisationer på gång till det taktiska mästerverket.

#civilization-vi, #nyhetstips


Medlem

Den här patchen kommer verkligen göra CIV 6 mer spelbart, försöker du få Domination victory eller om du ens försöker ta en by som en annan civ lagt mitt emellan dina anda 7 städer på den sista plätt som fanns kvar så var det ganska frustrerande att du skulle få en egregorious Warmonging penalty som gjorde dig i princip öde för alla andra civs för resten av spelet.

Hoppas som sagt detta löser det problemet.

Även: Jäklar vilken snygg sida, gillar nya designen.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Hedning:

Även: Jäklar vilken snygg sida, gillar nya designen.


signatur
Medlem

Jeg ville så gjerne like Civ6, men tålte knapt fem minutter av demo'en.

Jeg mener å kunne se, at utviklerne bl.a har bommet på det kunstneriske, både i fargevalg, men kanskje mer viktig, de har laget grafiske element i spillet som blir mer å forstå som et sett ikoner uten skjel (soulless på englesk), men grafikken representerer ikke lenger "ting" som sådan og det man ser i grafikken blir da mer lik noe ikonisk. En grafikk uten mening og referer kun til seg selv. Et stilistisk valg, på bekostning av innlevelse. Når en flokk hester i spillet ikke kan få være en flokk hester slik man ellers gjenkjenner hester, og når illustrasjonen/animasjonen av hestene bare er en gimmick for et stilistisk valg for spillet (mer abstrakt og mindre realistisk), så synes jeg mye av moroa forsvinner, og det hele blir raskt veldig dumt.

Medlem

Patchen och DLC paketet är nu släppt

Medlem

Det var ju rätt kul med Sverige i Civ5, hoppas de kommer tillbaka.

1
Skriv svar