Deus Ex – Tobii EyeX

Testpilot
Deus Ex – Tobii EyeX

Har under en ganska lång period läst om det svenska företaget Tobii och deras produkter.
Anser själv att styrning med ögonen är en framtidsgrej som verkligen borde bli lika poppis som mus ,tangentbord el handkontroll.

De släppte sedan gamingtillbehör med Steelseries och nu verkar de ha en egen EyeX-variant igång som dessutom är billigare än Steelseries Sentry

Klurade en hel del på denna produkt då jag köpte Track IR till #Elite: Dangerous
Men just då hade inte stödet kommit till många produkter och den var inte tillräckligt mogen.

Men nu , då de även har stöd för #Deus Ex: Mankind divided så slog jag till och köpte även denna lilla leksak.

Som en riktigt fin bonus så har de en specialdeal igång då man får 3 spel på köpet.
Så jag fick #Deus Ex: Mankind divided , #Master Of orion och #Assassin's Creed: Syndicate

Perfekt då jag tänkt skaffa alla spelen förr eller senare på rea eller liknande.

Till helgen då leverans skett kommer jag att köra och kommer nog att snabbt klämma ur mig de första intrycken här i bloggen.

Kiri OUT!

#blogg

1
Skriv svar