Left 4 dead 2 enligt mig

Medlem
Left 4 dead 2 enligt mig

Tjena, Nu efter att ha spelat sönder Left 4 dead 2 demot så tänkte jag skriva en liten sammanfattning.

Efter att ha fått så mycke kritik så släpper Valve snart deras uppföjare till årets spel 2008.
Enligt mig så finns det inte så mycke fel i tvåan.

Dom nya meele vapnen funkar fint tycker jag fast man inte får lägga händerna på alla i demot.
Allt har fått sig en liten uppdatering, från grafiken till vapnen, och inte mins Goren som har blivigt helt underbar, isstället för att skjuta av ett helt huvud så rakar man bara av toppen på det, eller skjuta ett hål genom en zombie med Hagelbrakarn. Det som jag har njutit mest av är att slänga ut en pipe bomb bland massa Zombies och inte bara se ett rött moln av blod utan nu se halv kroppar och dyligt flygga igenom luften.

Dom nya vapnen blandat med dom gammla, dom nya specialinfekterade blandat med dom gammla. Witchen som inte längre orkar att sitta stilla och nu är uppe och går gör spelet svårare och bättre.

Efter som att det är ett demo så får man ju inte testa dom nya speltyperna, realism och scavenge.

Realsims är ett snäpp svårare än expert, där endast head shots som räknas och ifall man blir downad av an zombie så är man död ifall någon av er i teamet inte har tagit med en defilbrator.

I scavenge så är det ett lite mer uppdrags baserat Versus där ena lagget spelar Överlevarna och det andra zombierna, överlevarna ska hämta bensin till en generator, varje gång man häller i bensin så får man mer tid.

Ifall jag skulle sätta ett betyg på Left 4 dead 2 så skulle jag nog sätta 95%

#blogg

1
Skriv svar