Super Mario Run säljer inte som väntat

Medlem

-Men det var en ny update i helgen som gjorde så att man nu kan spela hela LvL 1-4 slottet, (tidigare hade man bara 20sec demo)
Lite nya items i gift boxen, osv.

De här är nytt i gratis versionen....

Medlem
Skrivet av Pjotor:

Hade varit mycket roligare spelupplevelse om de hade tiltat skärmen 90 grader och gett spelaren mer kontroller än en jäkla hoppknapp. Jag tröttnade rekordsnabbt.

Verkligen, känslan i spelet är horibelt. Kändes så onödigt också när super mario har så simpla kontroller i vanliga fall.

Medlem

Min 2-åring gillar mobilspel så tänkte det här kunde ju vara någonting för honom. Han blev less efter första banan..

Medlem

Tyckte spelet var kul, banorna är ju enkla men att ta alla mynt och så är trevliga utmaningar, men 24 banor för 109kr där det enda riktiga värdet är att samla mynt som i sin tur inte direkt låser upp eller ger någon större bonus?

Hade dessa 24 banor varit en värld och det fanns fler såna världar så hade jag utan tvekan köpt det.

Medlem

Vilka girigbukar nintendo blivit. Pengarna räcker antaligen inte till deras uberlöer de kräver.

Medlem
Skrivet av Harry Coma:
Skrivet av littleboss:
Skrivet av mill:
Skrivet av Gen:

109kr är förjävla saftigt! Det hade nog sålt bättre om det kostat hälften så mycket.

Ja det hade väl inte varit så konstigt om de sålt fler spel om de halverat priset.

Det hade det visst kunnat vara. Det är inte en sanning att folk köper bara för att det är billigare.

Plus att det inte hade varit en halvering av priset om det hade kostat hälften vid release. Det hade helt enkelt varit priset.

Som alla hade velat halvera..

Dem skulle gått loss med ett pris på 7kr och budgeterat det som marknadsföring, enligt mig.

Säg "Dem" en gång till..

Jag sa det precis, tvivlar dock på att du hörde.

Så jag skriver det: "Dem" en gång till..

12
Skriv svar