Du kan äga Super Mario Bros Värld 1-1 broderad i korsstygn

Robot
Du kan äga Super Mario Bros Värld 1-1 broderad i korsstygn
Medlem
Du kan äga Super Mario Bros Värld 1-1 broderad i korsstygn

Trist timpeng 3års arbete blir sålt för 8000kr

Medlem

Skulle vara kul att hänga på väggen när man sitter på Hemmet senare.

Medlem

Sen 2008 är betydligt längre än 3 år. Undra vad reservationspriset ligger på.

E: okrj efter lite läsande visar det sig att hon blev klar 2011. Hur välanvänd är den tro

Medlem

Är en snubbe som har lagt bud 31 gånger inom loppet av en minut... (dessutom den enda budgivaren)

Medlem

Sur köpare ringer upp: 'Där är flera "pixlar" som är helt fel!!! Gör om, gör rätt!'

Tapetfirmor borde sälja vita tapeter med rutnät och "tapetpennor" i 256 färger så folk kan "pixla" sina hem själv. Hade säkert sålt som smör.

Medlem
Medlem
Skrivet av GalneGunnar:

Är en snubbe som har lagt bud 31 gånger inom loppet av en minut... (dessutom den enda budgivaren)

Det är för att det sitter ett Reservationspris på auktionen som ej ännu är uppnått.

Medlem

Riktigt läckert :). Skulle man ha haft som påslakan.

Medlem
Skrivet av Raid25:

Skulle vara kul att hänga på väggen när man sitter på Hemmet senare.

På Hemnet?


signatur

Too real to be a dream, too painful to be a nightmare.

Medlem
Skrivet av ulrik.borg:

Sur köpare ringer upp: 'Där är flera "pixlar" som är helt fel!!! Gör om, gör rätt!'

Tapetfirmor borde sälja vita tapeter med rutnät och "tapetpennor" i 256 färger så folk kan "pixla" sina hem själv. Hade säkert sålt som smör.

såna där idéer ska du sälja till tapetfirmor istället för att lägga upp på FZ jag skulle lätt kunna köpa den produkten för några lakan


signatur

It's something to do with quantum, isn't it?

Medlem

Min värd 1-1 ville ha en halv månadshyra i förskott och stoppade pengarna i fickan. Med Mario kan man ju iaf tro att man har en kompetent kloakmästare man kan ringa efter 15.00.

Medlem

Alltså tre års arbete kräver belöning. Tror hon får mycket pengar för den. Hoppas det för hennes skull. Tycker det var en kul idé och absolut ngt som ska förverkligas. Hade jag jobbat på ett kontor hade denna varit perfekt att ha på väggen. Men tror inte frugan skulle tycka det vore lika kul att ha hemma hos oss i lägenheten (Även om jag skulle tycka den var awesome, men jag är nörd där)

Medlem
Skrivet av Hipshot:
Skrivet av Raid25:

Skulle vara kul att hänga på väggen när man sitter på Hemmet senare.

På Hemnet?

Tänkte mer ålderdomshem, men vem vet vad Hemnet har för tjänster om runt 40 år?

Medlem
Skrivet av kadavriak:

Bayeuxtapeten får passa sig...

https://sv.wikipedia.org/wiki/Bayeuxtapeten

70m
zooma + wheelclick scroll https://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fe/Tapisseri...


signatur

Sökes Utrotad: Ljust media-tbord (svarta bokstäver obelyst)
Org.105 swe ej platt | 7 dedikerade mediaknappar | USB-sladd.

Medlem
Skrivet av Frisell:

Min värd 1-1 ville ha en halv månadshyra i förskott och stoppade pengarna i fickan. Med Mario kan man ju iaf tro att man har en kompetent kloakmästare man kan ringa efter 15.00.

Hahaha. Stavfelet är dock korrigerat nu.

1
Skriv svar