Spelåret 2017, del 1

Medlem
Spelåret 2017, del 1

Days Gone?

Edit: Oj, missade att det ska komma 25 spel till. Missade helt att läsa del 1, ibland skummar man lite för mycket.

Releasehästryttare

Resident evil 7 om 5 dagar! Hype hype hype!

Medlem

Saknas en hel del spel bl.a

Yakuza: Zero - 24 Jan
Quake Champions - Q3
Gran Turismo: Sport - 2017
Tekken 7 - Q1

Finns säkert mer andra kan lägga till.

Edit: Jag som var klantig, men här har ni några spel ni inte får glömma!

Medlem

Hade gärna sett listan i ordning efter release datumen

Medlem

Hade glömt bort Cthulhu helt och hållet....hyyyyyype!!! Hoppas dom kopierar Dark corners så mycket som möjligt, det var skitgrymt


signatur

Game long and prosper

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Fr0gg0.:

Days Gone?

Edit: Oj, missade att det ska komma 25 spel till. Missade helt att läsa del 1, ibland skummar man lite för mycket.

Och jag stod precis som grafiken i hörnet var lite väl tydlig


signatur
Medlem

Massa trevligt att se fram emot!!


signatur

Är du också en Spelnörd? Regga dig då på <a href="url">Spelnörd.se</a> och samla Nördcoins och förtjäna Nördmärken!

Medlem

Fasiken vad jag hatar att ni delar upp det på flera sidor. Vill bara scrolla... -_- men..sidvisningar är pengar antar jag. 8)

Medlem

Cyberpunk 2077

Medlem

Får se när quake champions kommer på listan


signatur

Ryzen 7 5800x | Sapphire pulse rx 7800 xt | samsung 980 pro | Ps5 pro? |

Medlem
Skrivet av OnParole:

Cyberpunk 2077

Snacka om att vara optimist.

Gnällkuk

Umm... den där Viggen-modden, är det egentligen någon utom den promille som är väldigt intresserade av flygsimulatorer som bryr sig om den? Känns lite obskyrt att ha med den på en topp 50-lista.

Sen måste jag passa på att fråga andra, retro-spel med pixelinspirerad grafik i alla ära... men är det bara jag som tycker att det har gått till överdrift? Kommer så otroligt mycket indie-spel med pixelgrafik numer. Så fort det kommer nyheter om nya spel och det står att det är pixelgrafik eller pixelinspirerad grafik tappar jag intresset direkt.


signatur

..:: trickeh2k ::..
Windows 11 Pro - Ryzen 7 7800X3D - ASUS TUF B650-PLUS - Kingston FURY Beast DDR5 64GB CL36 - MSI MAG A850GL - MSI RTX 4080 VENTUS 3X OC - Acer Predator XB271HU - ASUS VG248QE - QPAD MK-85 (MX-Brown)/Logitech G PRO Wireless - Samsung 960 EVO 250GB, Samsung EVO 860 500GB, SanDisk Ultra II 480GB, Crucial MX500 1TB, Kingston KC3000 2TB - Steelseries Arctic 5 - Cooler Master Masterbox TD500 Mesh V2

Medlem

Battalion 1944 är lite långt ner i listan, om det är tänkt att vara A-Z(ö)

EDIT:
Kollade igen. Ser ingen logik i ordningen längre!


signatur

By deciding what is right you ultimately end up blind.

Medlem
Skrivet av Cane:
Skrivet av OnParole:

Cyberpunk 2077

Snacka om att vara optimist.

Önskar jag vore så optimistisk. Men hade varit jäkligt fett om de överraskade oss alla!

Medlem

Urban Empire som släpps imorgon ser jag fram emot.

Medlem

Å vad skönt. Inget av dessa spel blir jag intresserad av!
Prey-bilden påminner om Half-Life 2. Och i trailern så kan jag inte bli rädd för lite svart rök... Det kunde gjorts liiite bättre!?


signatur

autograph

Medlem
Skrivet av OnParole:

Cyberpunk 2077

De har inte ens anställt personalen än, räkna med fyra år till.

Medlem

de glömde ghost recon wildlands vilket jag längta rejält efter

Avstängd

Battalion 1944 måste vara det enda spelet där jag kan ha förväntningar och verkligen känner att förväntningarna kommer att stämma.

Medlem
Skrivet av tricky:

Sen måste jag passa på att fråga andra, retro-spel med pixelinspirerad grafik i alla ära... men är det bara jag som tycker att det har gått till överdrift? Kommer så otroligt mycket indie-spel med pixelgrafik numer. Så fort det kommer nyheter om nya spel och det står att det är pixelgrafik eller pixelinspirerad grafik tappar jag intresset direkt.

Det är inte bara du. Tröttnat på alla pixelgrafikspel i stort sett. Tråkiga med ps+ är att just den typen av spel får man varje månad men några få gånger sedan release av PS4 fått en eller två andra typer av spel.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Vore tacksamt om ni skrev till vilka plattformar spelen är, slipper man klicka in på varje spel för att kolla.

Medlem
Skrivet av disinfect:

Fasiken vad jag hatar att ni delar upp det på flera sidor. Vill bara scrolla... -_- men..sidvisningar är pengar antar jag. 8)

Går att ställa in med ett knapptryck. Högst upp i artikeln har du en liten röd ruta där du kan justera textstorlek och skriva ut. Klicka på "En sida" längst ner i den röda rutan.

Inställningen sparas för alla framtida artiklar som är uppdelade i flera sidor.

Medlem
Skrivet av Bennii:
Skrivet av disinfect:

Fasiken vad jag hatar att ni delar upp det på flera sidor. Vill bara scrolla... -_- men..sidvisningar är pengar antar jag. 8)

Går att ställa in med ett knapptryck. Högst upp i artikeln har du en liten röd ruta där du kan justera textstorlek och skriva ut. Klicka på "En sida" längst ner i den röda rutan.

Inställningen sparas för alla framtida artiklar som är uppdelade i flera sidor.

Vilket är oerhört trevligt av FZ att ha då flertalet sidor istället tvingar en till att hoppa från sida till sida ^^

FM-guru
F.d. Sisyr

Av de listade var det nog bara M&B 2 som lockar mig ordentligt .Spelat mig så jävla less på Warband och dess moddar nu.

Medlem

Det var en snabbt ihopsatt lista, är det ens sorterat på något sätt?

Har som tidigare kommentar velat ha allt på samma sida samt veta vilka plattformar spelen släpps på, har noll intresse för konsol exklusiva spel.

Skägg.
10 Chambers
Skrivet av Vercadi:

Det var en snabbt ihopsatt lista, är det ens sorterat på något sätt?

Har som tidigare kommentar velat ha allt på samma sida samt veta vilka plattformar spelen släpps på, har noll intresse för konsol exklusiva spel.

Informationen du söker finns på respektive spelsida.


signatur
Avstängd

Kommer väl ett nytt assassins creed med? Dom hade väl uppehåll förra året för att släppa ett i år. Men kanske inte finns någon info om det ännu.


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av Carl Johansson-Sundelius:
Skrivet av Vercadi:

Det var en snabbt ihopsatt lista, är det ens sorterat på något sätt?

Har som tidigare kommentar velat ha allt på samma sida samt veta vilka plattformar spelen släpps på, har noll intresse för konsol exklusiva spel.

Informationen du söker finns på respektive spelsida.

Jag tror du överskattar hur lat man är på internet, jag vill inte behöva klicka in på respektive spel.

Medlem

Var inte många spel i den listan jag ser fram emot, tre för att vara exakt.

Får se vad morgondagens lista erbjuder.

12
Skriv svar