Klä dig som Arno med ny Assassin's Creed-kollektion

Robot
Klä dig som Arno med ny Assassin's Creed-kollektion
Medlem
Klä dig som Arno med ny Assassin's Creed-kollektion

Hade fan hellre gått ut i en potatissäck än att bli sedd i det där.

Medlem

Tycker faktiskt inte det ser så förjävligt ut - om det inte vore för faktumet att jag visste att det var Assassin's Creed hade jag nog inte tänkt på det överhuvudtaget om någon bar på det...

Medlem

Roligt att Musterbrand får lite uppmärksamhet gå gärna in och titta på deras övriga kläder. Har fönstershoppat många gånger där.

Medlem

Hade gärna haft en SHILLING med min kroppsbyggnad

Medlem

Perfect kollektion för Huliganer

Medlem

Tycker det är rätt snyggt. Men passar inte riktigt min roll som pappa:)

Medlem

Tycker det var snygga rockar, hade gärna haft en.
Lite skeptisk till ansiktsmasken dock

edit:
Trodde huvan satt ihop med rocken, de var inte lika snygga på deras hemsida.


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Jämfört med tidigare AC-rockar jag sett så ser de här ju inte alls ut att komma från spelen, men de kanske å andra sidan är av bättre kvalité. Har själv en AC-ryggsäck som är rätt värdelös om man inte går i lågstadiet.

Medlem

Det där var en rolig sida, några av deus ex jackorna skulle jag gärna ha på vägen till nya jobbet..
(tex Rider jacket)

Börjar fundera på om man måste ha funktionskläder o se ut som en skogsmulle bara för att man är 44, har familj o barn o jobbar som ingenjör....

(skinnpajen o bootsen förklarade frugan som ej önskvärda redan innan barnen..)

Medlem

Fan jag kollade under "Pacman"...hade hoppats på en stor gul skumgummibolls-jacka men neeejdå, världen är inte redo för det än.

Snygga kläder.


signatur

FZ - SAMLADE SKRIFTER: #walter_iego

Medlem

Högkvalitativ cringe

Medlem
Skrivet av crilloan:

Det där var en rolig sida, några av deus ex jackorna skulle jag gärna ha på vägen till nya jobbet..
(tex Rider jacket)

Börjar fundera på om man måste ha funktionskläder o se ut som en skogsmulle bara för att man är 44, har familj o barn o jobbar som ingenjör....

(skinnpajen o bootsen förklarade frugan som ej önskvärda redan innan barnen..)

Du ska väl klä dig som du trivs, inte som hon trivs. Det är du som har kläderna på dig.

Så länge som det inte kolliderar med ditt jobb ser jag inte problemet?

Medlem

Skulle varit snyggt om det gjordes snyggt och såg ut som de kläderna i spelen. Vilket de inte gör. Skulle gissa a priset då skulle blivit 5x

1
Skriv svar