Framgången fortsätter: över 53 miljoner Playstation 4-konsoler sålda

Robot
Framgången fortsätter: över 53 miljoner Playstation 4-konsoler sålda
Medlem
Framgången fortsätter: över 53 miljoner Playstation 4-konsoler sålda

Ska skaffa en senare när dom går ner i pris just för Uncharted 4.
Bättre spelserie är svår att finna. Tyvärr finns det inget annat spel som lockar mig utan Xbox har varit mer intressant på den fronten.

Medlem

Kunde inte låta bli, ville verkligen pröva dragon quest builders och är ganska nöjd med det valet.

The Ashen One

Köpte en PS4a enbart för Dark Souls serien, däremot efter den stora fusk varningen för PC. Efter det blev det en PS3a för Demon's Souls.. Har inte ångrat det ett dugg..

Har nog alla versioner på PC samt PlayStation förutom SOTFS på PC.
Underbar serie, men förutom det finns det mycket bra på PS3 samt PS4 att njuta av.

Nöjd med köpen trotts att jag varit PC spelare sen jag var 14 år gammal.

Medlem

Njuter stort av de Ps4-exklusiva titlarna på Pro och nya TVn. Nu Last of us, sedan U4

Avstängd

Stolt ägare av en Ps4 Pro då jag bytte upp mig nu i November. Köpte också en Xbox One S för ett stund sen.

Medlem

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

Jasså? har inge hört någe om trasiga Ps4:or

Ambassadör
Xbox

Aldrig i livet.


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

Jasså? har inge hört någe om trasiga Ps4:or

PS4 pro har väl haft och har väl värmeproblem, om man googlar så kan läsa att nån pro börjat brinna, och ps4 slim hade väl också värmeproblem ?
Och så vart det ju ps4 ans handkontroll som kunde paja, gummit eller plasten gick sönder relativt fort.
Det mesta förutom pro's värmeproblem som folk kan ha otur med att uppleva är väl åtgärdat numera.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

mhm? Aldrig hört talas om att de gör. Någon länk på det så man får se hur unik man är.

Medlem
Skrivet av Emsa:

Ska skaffa en senare när dom går ner i pris just för Uncharted 4.
Bättre spelserie är svår att finna. Tyvärr finns det inget annat spel som lockar mig utan Xbox har varit mer intressant på den fronten.

slim var ju nere på 2300 i mellandagarna eller nåt, tror inte den lär bli billigare än vad dom kostar nu tror jag.

Medlem
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

Geniet har talat.

Medlem
Skrivet av Mortaigne:

Aldrig i livet.

Sluta sura.

Medlem

Gick inte att rösta ps4 OCH pro.

Många bra exklusiva spel redan ute och på väg. Speldatorn går kallt för tillfället, för dyr att hålla uppdaterad och väldigt få exklusiva spel, så jag gör det bekvämt för mig.

Medlem

Klart man har en Ps4. Yakuza 0, Bloodborne, Uncharted 4, Resogun och HD versioner av Naughty Dogs bästa. Sedan kommer Gran Turismo, Detroit, Crash Bandicoot, Ni No Kuni 2 och säkert något mer som jag glömt. Förstår mig inte på folk som hävdar att det inte finns några spel på Ps4


signatur

// Bacon <3

Inaktiv
Skrivet av LaserBrain:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

Jasså? har inge hört någe om trasiga Ps4:or

PS4 pro har väl haft och har väl värmeproblem, om man googlar så kan läsa att nån pro börjat brinna, och ps4 slim hade väl också värmeproblem ?
Och så vart det ju ps4 ans handkontroll som kunde paja, gummit eller plasten gick sönder relativt fort.
Det mesta förutom pro&#039;s värmeproblem som folk kan ha otur med att uppleva är väl åtgärdat numera.

Det stämmer inte, den bilden med plasten som smält osv avfärdades snabbt som fejk då det hade varit yttre värme som skadat, inte inre. Faktum är att PS4 pro går extremt svalt. Finns många tester numera, och inget har lyckats passera 42 grader celcius, vilket är högst imponerande. Det är synd att folk sprider vidare rena lögner utan att faktakolla först. Du har ju ändå googlat så man tycker ju att du borde kunna hitta infon själv, men här är en kille som gör test på värme.

TL:DR De beryktade värmeproblemen har aldrig ens existerat.

https://www.youtube.com/watch?v=0wNoCnPxTp4

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

Jasså? har inge hört någe om trasiga Ps4:or

Har inte hört talas om trasiga playstations :/ inte i samma utsträckning som XB iaf. I'm looking at you RROD! ;p

Avstängd

Hade turen att köpa min ps4 av en kompis som vunnit den på en spelsida och inte ville ha den. Så fick den rätt billigt


signatur

PS5 och inget annat.

Medlem
Skrivet av PcKaffe:

Klart man har en Ps4. Yakuza 0, Bloodborne, Uncharted 4, Resogun och HD versioner av Naughty Dogs bästa. Sedan kommer Gran Turismo, Detroit, Crash Bandicoot, Ni No Kuni 2 och säkert något mer som jag glömt. Förstår mig inte på folk som hävdar att det inte finns några spel på Ps4

Det är inte klart att man har en PS4 bara för att du nämner några spel och några kommande spel? Ska ju vara spel som lockar också och sedan när lockar Gran Turismo? Forza är mångt mycket bättre.

Medlem
Skrivet av anon_78917:
Skrivet av LaserBrain:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

Jasså? har inge hört någe om trasiga Ps4:or

PS4 pro har väl haft och har väl värmeproblem, om man googlar så kan läsa att nån pro börjat brinna, och ps4 slim hade väl också värmeproblem ?
Och så vart det ju ps4 ans handkontroll som kunde paja, gummit eller plasten gick sönder relativt fort.
Det mesta förutom pro&amp;#039;s värmeproblem som folk kan ha otur med att uppleva är väl åtgärdat numera.

Det stämmer inte, den bilden med plasten som smält osv avfärdades snabbt som fejk då det hade varit yttre värme som skadat, inte inre. Faktum är att PS4 pro går extremt svalt. Finns många tester numera, och inget har lyckats passera 42 grader celcius, vilket är högst imponerande. Det är synd att folk sprider vidare rena lögner utan att faktakolla först. Du har ju ändå googlat så man tycker ju att du borde kunna hitta infon själv, men här är en kille som gör test på värme.

TL:DR De beryktade värmeproblemen har aldrig ens existerat.

https://www.youtube.com/watch?v=0wNoCnPxTp4

och ang hankontrollen så va det dom första kontrollerna som släpptes med release versionen som gjordes om va det 6 månader efter släppet? alltså 2,5 år gammalt problem som inte finns längre.

Medlem

Supernöjd med min pro och det är först nästa år spelen kommer

Medlem
Skrivet av LaserBrain:
Skrivet av Gaara:
Skrivet av Slashgibber:

Klart som fan dom säljer mycket när dom går sönder på löpande band. Folk måste ju köpa nya hela tiden.

Jasså? har inge hört någe om trasiga Ps4:or

PS4 pro har väl haft och har väl värmeproblem, om man googlar så kan läsa att nån pro börjat brinna, och ps4 slim hade väl också värmeproblem ?
Och så vart det ju ps4 ans handkontroll som kunde paja, gummit eller plasten gick sönder relativt fort.
Det mesta förutom pro&#039;s värmeproblem som folk kan ha otur med att uppleva är väl åtgärdat numera.

Det var falskt att ps4 pro började brinna. Apun blir i värsta fall kring 80c och det krävs mer än 250c innan plasten smälter.
Det är som att säga att chassit till dator börjar brinna för att man har ett high end grafikkort.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

bytte min ps4 till ett pro bästa jag gjort mycket svalare och lever inte om som jet motor sedan köpte jag en 65 tums 4k tv från samsung så då blev pro ett lyft. även netflix m.m speciellt med HDR

Detdär värmeproblemet är som en skrev har aldrig existerat och kollar man på fejk bilderna så ser man att värmen kom utifrån som nån stått med en värmepisol och smält plasten haha. Dock är det ju samma problem med alla ps4 och xbox att när du laddar ner så använts inte hela bannbredden jag har 500mbit men laddar bara ner i 80mbit jobbigt när spelen är på 50gib

Medlem
Skrivet av Emsa:
Skrivet av PcKaffe:

Klart man har en Ps4. Yakuza 0, Bloodborne, Uncharted 4, Resogun och HD versioner av Naughty Dogs bästa. Sedan kommer Gran Turismo, Detroit, Crash Bandicoot, Ni No Kuni 2 och säkert något mer som jag glömt. Förstår mig inte på folk som hävdar att det inte finns några spel på Ps4

Det är inte klart att man har en PS4 bara för att du nämner några spel och några kommande spel? Ska ju vara spel som lockar också och sedan när lockar Gran Turismo? Forza är mångt mycket bättre.

Nämnde de som lockar mig, jag gillar också Forza men föredrar Gran Turismo. Det känns mer förutsägbart mekaniskt sett. Så för mig känns det självklart att ha en Ps4.


signatur

// Bacon <3

Medlem

Har ps4, men tyckte Uncharted 4 var en besvikelse

Medlem

Tycker förvisso Sony har klantat sig med mycket på sistone, men ändå nöjd med min old-school PS4 och PSVR även om spelen till den senare (och vr allmänt) verkligen är basic än så länge.

Däremot irriterar jag mig på att anynet+ slutade fungera på min TV efter att jag nyligen slängde in 2 gb hd i PS4:an. Något lurt med TV:n eftersom det strular med alla, men kopplingen till PS4:an har den helt gett upp. Synd, var väldigt bekvämt köra PLEX på PS4:an med vanliga TV-fjärrkontrollen.

KoP
Medlem
Skrivet av Nightman76:

bytte min ps4 till ett pro bästa jag gjort mycket svalare och lever inte om som jet motor sedan köpte jag en 65 tums 4k tv från samsung så då blev pro ett lyft. även netflix m.m speciellt med HDR

Detdär värmeproblemet är som en skrev har aldrig existerat och kollar man på fejk bilderna så ser man att värmen kom utifrån som nån stått med en värmepisol och smält plasten haha. Dock är det ju samma problem med alla ps4 och xbox att när du laddar ner så använts inte hela bannbredden jag har 500mbit men laddar bara ner i 80mbit jobbigt när spelen är på 50gib

Alltså. Angående bandbredden så är det väldigt ovanligt att du får ut exakt så mycket som leverantören "lovat".

Medlem
Skrivet av KoP:
Skrivet av Nightman76:

bytte min ps4 till ett pro bästa jag gjort mycket svalare och lever inte om som jet motor sedan köpte jag en 65 tums 4k tv från samsung så då blev pro ett lyft. även netflix m.m speciellt med HDR

Detdär värmeproblemet är som en skrev har aldrig existerat och kollar man på fejk bilderna så ser man att värmen kom utifrån som nån stått med en värmepisol och smält plasten haha. Dock är det ju samma problem med alla ps4 och xbox att när du laddar ner så använts inte hela bannbredden jag har 500mbit men laddar bara ner i 80mbit jobbigt när spelen är på 50gib

Alltså. Angående bandbredden så är det väldigt ovanligt att du får ut exakt så mycket som leverantören "lovat".

Jag får ut det i nästan alltid. Senast jag haft problem är med patchar genom Steam. Torrents vet jag inte när jag senast inte fick max hastighet.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Angående Uncharted 4 som är ett mästerverk imo, så trodde jag på 14-15 miljoner sålda ex. vid denna tidpunkt faktiskt...


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

12
Skriv svar