"Äntligen" säger alla som fångas av Roadhogs krok

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Soul:
Skrivet av Darkmage1971:

Bara de nerfar Genjis reflect nästa gång så blir jag glad.

du är ju bara dålig och nej du är inte ens diamond spelare...

Har aldrig påstått att jag är Diamond. Med D.va så ligger jag runt 3.0 på eliminations per life. Så dålig vet jag inte. Allt är relativt. Men mot en duktig kille som du verkar vara så är jag säkert dålig.

Exakt, hur kan du leva med dig själv...

Medlem
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av Dominus:
Skrivet av Darkmage1971:
Skrivet av adde111:
Skrivet av Darkmage1971:

Bara de nerfar Genjis reflect nästa gång så blir jag glad.

Genji är redan nerfad som fan, hans deflect är ju inga problem? Bara sluta skjuta när han använder deflect.

En bra Genji kan ju styra upp en hel match. Det är ju bara typ fyra hjältar som kan skjuta honom genom reflecten. Ingen annan karaktär kan ju förändra en match på det sättet. Klart en duktig spelare kan förändra matcher med alla karaktärer, men inte som med Genji. Kolla in förra säsongens topp-100. Så gott som alla spelar med Genji.

Är du helt oförmögen att se när Genji har sin reflect uppe?
Om du dör pga den så får du skylla dig själv, det gör den inte op.

Genji har redan blivit rejält nerfad.

Men lilla gubben. Lite arg idag? Skrev jag någonstans att jag inte kunde se den? Hoppas din dag blir bra så du slipper vara så grinig.

Var i mitt inlägg verkar jag vara arg? Är alla som inte håller med dig arga enligt dig?

Genji har som sagt redan blivit nerfad och är väldigt enkel att countra, det är bara hans ultimate som är stark.

Jag uppfattade din första mening som ett påhopp, vet inte hur man annars ska se den, men strunt i samma. Jag förstår inte riktigt hur hans reflect är enkel att countra. I och för sig så har jag bara spelat i cirka 5-6 veckor, men jag tycker inte det är lätt. Jag har D.va som primär hjälte och när Genji kommer en mot en mot en så är det allt annat än lätt. Det enda, om man inte kan flyga iväg, är ju att sluta skjuta. Och då är han snabbt framme och efter det är det oftast kört då han är så pass mycket snabbare och smidigare än D.va. Men du får gärna ge mig ett tips hur man ska klara av den situationen. Alltid villig att lära mig.

Genji är counter till Dva, inte konstigt att du då har problem med honom.

12
Skriv svar