Vad spelar ni i Jul?

Medlem
Medlem

Här spelas det Star Wars Battlefront och WoW.

Medlem

Runda 30000 eller nått i Dark Souls III (nej jag har inte spelat så många faktiska rundor med några har det blivit).

Stories är också ett lir jag började titta närmare på nu under jul. Helt ok litet äventyr.

lite Doom går också ner ibland.

Väntar på att Last Guardnan ska dyka upp också. Beställde det på rea nu idag så kommer förhoppningsvis på Onsdag.


signatur

Det finns bara tre grupper av människor i världen.
De som kan matte och de som inte kan det.

sycthe, mechs vs minions och aeons end . i data spels väg FFXV

Medlem

Sand & Sanctuary, Dark Souls III och Dungeons & Dragons 5 edition.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Medlem

Mycket Overwatch, lite Vermintide och en del Battleblock Theater, det senaste med sambon

Medlem

Köpte The Descent till Dragon Age: Inquisition riktigt roligt.


signatur

Miner, don´t shoot!

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Ricomaniac:

Uncharted 3 på ps4 ska bli klart. Men annars Shogun 2 och warhammer total war. Julafton lär bli lugnt. Barnen ska öppna sitt och allt. Har världens backlog men är shopaholic gällande spel så

Tackar, glömde nästan bort Total War. Får nog bli Wood elf dlc när man kommer hem och dra igång en kampanj med dem.

Woodelf är riktigt bra. Dock har jag svårt att erövra världen med The bright side. Krävs Chaos eller dylikt för att kunna hävda anledningen till att ta över världen.

Undrar när del 2 kommer I trilogin ?

123
Skriv svar