Vad spelar ni i Jul?

Medlem

UFC2 och stardew valley.


signatur

Äta bör man annars dör man, Äta gör man ändå dör man //Obelix

Medlem

Black Desert och Fallout 4


signatur

Lorem ipsum dolor sit amet

FM-guru
F.d. Sisyr

Blir nog som vanligt mestadels Football Manager. Kryddar det med Eastside Hockey Manager, Tales of Maj'Eyal, Smite och Victoria 2 som jag precis köpte på julrean.

Medlem

FE fates ska avklaras nu när man är bortrest och ska umgås med släkten i mer än en vecka

Medlem

Ikväll har jag låtit stora delar av familjen testa PSVR för första gången. Job simulator och Rush of blood stod på schemat. Det vart ju succé
På juldagen plockar jag fram ratt och pedaler så testar vi Driveclub VR.
Riktigt kul att se icke "gamers" ha kul och att det samtidigt blev en social aktivitet där alla (utom morsan) ville vara med och testa eller titta på.

Medlem

Jag har fastnat i emulatorträsket; har mobilen kopplad till TV:n via HDMI, och använder trådlös handkontroll via bluetooth.

Spelar för tillfället The Legend of Zelda: Majora's Mask, Star Wars: Shadows of the Empire, Re-Volt, och har börjat snegla lite på Banjo-Kazooie.


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

ELF
Medlem

Har precis börjat på expansionerna i The Witcher 3.


signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2024? Ha pyttsan.

Medlem

Återvänt till Elite: Dangerous. Skönt som satan att vara tillbaka faktiskt. David Braben- och en julgran-bobblehead håller mig sällskap!

Medlem

Overwatch eller mysa i soffan med lite The Legend of Zelda: Twilight princess och Tales of Symphonia.

Medlem

Huniepop och Sakura Santa ( ͡° ͜ʖ ͡°)

Medlem

Köpte pillars of eternity på förra vinterrean, inte haft tid under året så nu blir det rpg för hela slanten! Kanske något nyköp också. Mkt troligt.

Medlem

signatur

//Nothing worth doing in life is easy.

Medlem

Adventure, minst ett ofta flera. Gammal tradition under julen.

God Jul på er alla!


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem

Jag har lite panik över att det inte blir något spelande ikväll. Sitter på de flesta spelen jag är intresserad av och har antingen spelat igenom dem eller tröttnat på dem. Letar frenetiskt under rea flikarna men hittar inte ett enda spel som intresserar mig. Ev köper jag Subnautica och Starbound senare om jag får panik. Känner spontant att typ Mad Max hade vart det självklara valet en sådan här jul, men det har jag redan klarat på 100%. Kanske några Survival rundor i Division, Overwatch eller lite LoL när middagen är över och ölen åker fram.

Medlem

Wow, ska levla upp en shaman

Medlem

Uncharted 3 på ps4 ska bli klart. Men annars Shogun 2 och warhammer total war. Julafton lär bli lugnt. Barnen ska öppna sitt och allt. Har världens backlog men är shopaholic gällande spel så

Medlem
Skrivet av Ricomaniac:

Uncharted 3 på ps4 ska bli klart. Men annars Shogun 2 och warhammer total war. Julafton lär bli lugnt. Barnen ska öppna sitt och allt. Har världens backlog men är shopaholic gällande spel så

Tackar, glömde nästan bort Total War. Får nog bli Wood elf dlc när man kommer hem och dra igång en kampanj med dem.

Medlem

Julen och mellndagarn kommer spenderas med
MP: Battlefield 1
SP: Metal Gear Solid V Phantom Pain


signatur

🇸🇪 VR Sverige Discord server
https://discord.com/invite/avnhs6mgjc

Medlem

Star trek Online

Medlem

Fallout 4 och Fallout 4 och Fallout 4 och lite mer Fallout 4

Även om jag har haft spelet sen release

Så har jag en tendens att komma tillbaka drog ner lite nya moddar och startade en ny save och sen dess har jag blivit lite insnöad igen settlementsystemet är ganska roligt ibland

Medlem

Jag måste givetvis prova på senaste Star Citizen Alpha 2.6. Testade redan lite igår och det ser riktigt bra ut.

Sedan spelar jag klart XCOM 2, en genomspelning med drygt 20 av de bästa moddarna.

I övrigt blir det nog en mix av
Tyranny
Shadow Tactics: Blades of the Shogun
Och Destiny med polarna förstås.

Medlem

Jag håller på att spela några av de nyutgåvor av Kickstarterrollspelen som kom ut för några år sedan - huvudsakligen Wasteland 2: Director's Cut, men även Divinity: Original Sin - Enhanced Edition. Båda känns som riktiga förbättringar över originalen, vilket är kul att se. Jag har hur kul som helst. Älskar rollspel såhär i vintermörkret.

Sedan blir det Deus Ex: Mankind Divided efter jul. Köpte precis spelet och tänkte inviga nya datorn med det, men måste först hämta hem burken. När den är färdiguppsatt så blir det att smyga som bara fan.

Medlem

Dying Light i co-op, säkert några Fifa17 matcher med vänner och bekanta. Sen köpte jag nyss Xenonauts samt Kerbal space program.

Medlem

Har bara hunnit halvvägs i Tyranny! Planen är nog därför att hinna spela igenom det innan årsskiftet.

Har dessutom börjat återuppleva barndomen genom Nostalrius med ett gäng polare!

Total warhammer!

Medlem

Dragon age inqusition

Medlem

Dragon Age: Inquisition, Overwatch, GTA V och Crysis står på tur!


signatur

I love the smell of napalm in the morning.

Medlem

Witcher expansionen med tillhörande vinpaket
och en tur i skyrim

Medlem

tja... jag spelar inte så mycket då min dators internet knappt funkar... tur att jag har min asballa radiostyrda bil som jag kan leka med sålänge fantastiskt känsla att köra förbi alla barns leksaksbilar med min racer! ;D

Medlem
123
Skriv svar