Bioshock-serien kan nu spelas gratis på Xbox One (om du äger den på 360)

Robot
Bioshock-serien kan nu spelas gratis på Xbox One (om du äger den på 360)
Medlem
Bioshock-serien kan nu spelas gratis på Xbox One (om du äger den på 360)

Nice, alla 3 Bioshock ägde man digitalt, blir till att lira dom igen, uppskalningen lär ge spelen ett lyft.

Ambassadör
Xbox

Var en mycket trevlig överraskning när de dök upp i Ready to install igårkväll! Trodde inte det skulle komma som bakåtkompatibelt då de släppts i remaster på One, men tji fick jag!

Bakåtkompatibiliteten på Xbox är så jäkla bra.


signatur

Jump in.

Medlem
Medlem

Bra med bakåtkompatibilitet. Ännu bättre hade varit om man hade kunnat köpa dem via X1.an också.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Takashimaya:

Bra med bakåtkompatibilitet. Ännu bättre hade varit om man hade kunnat köpa dem via X1.an också.

Du köper dem naturligtvis via Xbox hemsida om du inte har en 360. Men då är det nog mer prisvärt att köpa den remastrade samlingen som släppts till Xbox One. Man behöver liksom inte handla genom konsolen...


signatur

Jump in.

Medlem
Skrivet av Takashimaya:

Bra med bakåtkompatibilitet. Ännu bättre hade varit om man hade kunnat köpa dem via X1.an också.

Alla spel som släppts bakåtkompalitet på X1 kan man ju köpa på X1 store, och då borde ju Bioshockspelen ha ett pris där också.

Medlem
Skrivet av LaserBrain:
Skrivet av Takashimaya:

Bra med bakåtkompatibilitet. Ännu bättre hade varit om man hade kunnat köpa dem via X1.an också.

Alla spel som släppts bakåtkompalitet på X1 kan man ju köpa på X1 store, och då borde ju Bioshockspelen ha ett pris där också.

Naturligtvis? Nej du det är naturligt att man köper på den plattform man tänker spela på. Men sure jag vet att man kan köpa spel via PC men inte X360 Dark Souls som jag var ute efter.

Medlem
Skrivet av LaserBrain:
Skrivet av Takashimaya:

Bra med bakåtkompatibilitet. Ännu bättre hade varit om man hade kunnat köpa dem via X1.an också.

Alla spel som släppts bakåtkompalitet på X1 kan man ju köpa på X1 store, och då borde ju Bioshockspelen ha ett pris där också.

Sorry detta var menat till Mortaigne.

Ambassadör
Xbox
Skrivet av Takashimaya:
Skrivet av LaserBrain:
Skrivet av Takashimaya:

Bra med bakåtkompatibilitet. Ännu bättre hade varit om man hade kunnat köpa dem via X1.an också.

Alla spel som släppts bakåtkompalitet på X1 kan man ju köpa på X1 store, och då borde ju Bioshockspelen ha ett pris där också.

Naturligtvis? Nej du det är naturligt att man köper på den plattform man tänker spela på. Men sure jag vet att man kan köpa spel via PC men inte X360 Dark Souls som jag var ute efter.

Du kan köpa till valfri plattform via datorn. Tittar på det nu, Dark Souls kostar 199kr till Xbox 360. Tror inte att det är bakåtkompatibelt med One dock.


signatur

Jump in.

1
Skriv svar