Max Payne- och Alan Wake-studion teasar nytt spel

Robot
Max Payne- och Alan Wake-studion teasar nytt spel
Medlem
Max Payne- och Alan Wake-studion teasar nytt spel

Alan Wake: The Awakening?

Medlem

Jag har inget som helst förtroende för Remedy. Andra fina spelstudios går i graven, men Remedy lyckas överleva oavsett vilket skräp de producerar. Konstigt.

Medlem
Skrivet av superapan:

Jag har inget som helst förtroende för Remedy. Andra fina spelstudios går i graven, men Remedy lyckas överleva oavsett vilket skräp de producerar. Konstigt.

Vilka spel anser du vara skräp?
Alan Wake var riktigt bra och Quantum Break kanske inte var världens bästa spel men det var ändå bra.

Medlem

Jag är rikrigt svag för Remedy och deras spel. Spelmagi när det är som bäst. Har redan lagt preorder på det här nya spelet.


signatur

Xbox Series X
Dolby Atmos 7.1.4 Home Cinema 104" screen

Medlem
Skrivet av Bad ash:
Skrivet av superapan:

Jag har inget som helst förtroende för Remedy. Andra fina spelstudios går i graven, men Remedy lyckas överleva oavsett vilket skräp de producerar. Konstigt.

Vilka spel anser du vara skräp?
Alan Wake var riktigt bra och Quantum Break kanske inte var världens bästa spel men det var ändå bra.

Lords and Ladies i Max Payne har mer underhållningsvärde än Alan Wake och Quantum Break.

Medlem

Mmm, hade ju varit fint med en reboot av Max Payne. Finns många goda minnen där!

Medlem

En trailer om att dom ska ha en trailer? niiice


signatur

The King is Back

KoP
Medlem
Skrivet av superapan:

Jag har inget som helst förtroende för Remedy. Andra fina spelstudios går i graven, men Remedy lyckas överleva oavsett vilket skräp de producerar. Konstigt.

Tja, det där är bara din personliga åsikt och inte fakta.
Personligen har jag alltid gillat Remedys spel.

Medlem

Man hoppas på ett nytt Alan Wake! Vi får se, de lovade en ny speltrailer iaf

Medlem

Dom har ju redan haft alan wake 2 under utveckling tidigare, så känns inte orimligt att det gäller det.

Medlem
Skrivet av superapan:

Jag har inget som helst förtroende för Remedy. Andra fina spelstudios går i graven, men Remedy lyckas överleva oavsett vilket skräp de producerar. Konstigt.

Helt okej, alla kan inte gilla allt. Hade alla tyckt likadant så hade vi aldrig fått någon omväxling.


signatur

Some people call me a bad person. Others say I'm an irresponsible asshole. Personally I don't see why I can't be both.

Medlem

Bilden fick mig att direkt tänka på Max Paynes förstoppade ansikte.

Medlem
Skrivet av JonteMyra:

Mmm, hade ju varit fint med en reboot av Max Payne. Finns många goda minnen där!

Ja, ett nytt i stil med de första två mästerverken!
"A lifetime destroyed in one new york minute!"


signatur

"AT LAST, SIR TERRY, WE MUST WALK TOGETHER."

Medlem

Ett nytt Max P hade varit kul, om dom tar steget tillbaka till ettan eller i alla fall tvåan, trean spelade jag knappt då det inte höll måttet.


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

Medlem
Skrivet av Bojkott:

Bilden fick mig att direkt tänka på Max Paynes förstoppade ansikte.

http://i.imgur.com/LxTXTDK.jpg

himla märkligt

Medlem

Alan Wake hade bra atmosfär, gillade stämningen.
Sen det här ficklampa skjutandet var väl inte spelets starka sida, men det gick an kan man säga.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

1
Skriv svar