Grattis, ni vann Squad!

Robot
Medlem
Grattis, ni vann Squad!

Fasen också, men grattis till vinnarna

Medlem

Testade Squad nu i helgen på Steam när det var gratis, men det var nog inte min grej. Kanske provar på det igen, i framtiden, när det har lämnat "EA"...

Det gick lite för långsamt för min smak.


signatur

((( ....You Can Try and Live in Darkness, But You Will Never Shake the Light.... )))

==> NES,, Mega Drive,, N64,, PS2,, Xbox,, GameCube,, PS3,, PS4,, Wii U,, Xbox 0NE,, Steam,, Switch,, PS5 ==>
_____________________________________________________________________________________________________
|| Windows™ 10 Home || Cool Master® || Intel® Core i7 6700K @4.00Ghz || ASUS™ GeForce® GTX 1070 || Kingston© Hyper X Fury --32GB DDR4 @2133Mhz || GigaByte™ Z170 Gaming k3 || EVGA™ 600W || KiOXiA® Exceria 420Gb SSD || Seagate™ Barracuda 2TB HDD || ROCCAT™ Tyon --Laser || Logitec™ G710 || ASUS™ VG248 LCD 24" 1080p @144Hz || Bahnhof™ 250 Mbit --Fiber || OpenVPN™ + WireGuard™ ||

Medlem

Grattis, mycket nöje!


signatur

Time flies like an arrow, fruit flies like bananas.

We judge ourselves by our intentions and others by their behaviour.

FM-guru
F.d. Sisyr

Undrar hur många tävlingar det är jag torskat i dessa tio år.

Medlem

Grattis, själv köpte jag det på rean. Extremt bra spel om man hamnar i en bra squad. Landa i ett lag igår där 4 squads gick metodiskt över en hel karta och fick en 50 cal humwe med min dedikerade förare i, åkte runt mellan 4 squads och gav understöd, har sällan haft så kul i en taktisk shooter.

Medlem

Min andra tävling jag vunnit! Så inget är omöjligt i dessa tävlingar!

Medlem

Om ingen vill ha sin nyckel, så tar jag gärna den :).

Medlem
Skrivet av CARTMAN:

Testade Squad nu i helgen på Steam när det var gratis, men det var nog inte min grej. Kanske provar på det igen, i framtiden, när det har lämnat "EA"...

Det gick lite för långsamt för min smak.

Vad tyckte du gick för långsamt, själv spel-sätten eller att springa? Jag har inget emot det långsamma, men spelet skulle vara skönare med bättre animationer, och sätt att ta sig över hinder smidigare.

Sen så lider Squad utav samma fenomen som PR, där 10% utav laget gör någonting, medans resten inte gör någonting, eller är ineffektiva, vilket resulterar i att man förlorar stenhårt. Och så är det dåligt med transport. Det är ofta man får gå långa sträckor i detta spelet, vilket borde avskaffas.

Medlem

Ah dang! hoppades här! Grattis ändå! njut av spelet!

1
Skriv svar