100-mannashootern Squad flyter bättre i ny alpha

Robot
100-mannashootern Squad flyter bättre i ny alpha
Medlem
100-mannashootern Squad flyter bättre i ny alpha

Rip CoD och Bf1

Medlem

Bästa som hänt FPS genren, sen Rainbow six Ravenshield.

Medlem

Videon i nyheten är dock över 1 år gammal, spelet ser rätt så mycket bättre ut nu.

Medlem

förstår inte varför dom inte har rea på spelet

Såg ingenting bra.. selling point "100 pers"?


signatur

"Cash, Rules, Everything, Around, Me - C.R.E.A.M. - Get the money! - Dollar, dollar bill y'all"

Redaktör
Skrivet av Bad ash:

Videon i nyheten är dock över 1 år gammal, spelet ser rätt så mycket bättre ut nu.

Bra poäng. Fixat.


signatur
Inaktiv

Sjukt intensivt och roligt spel.
Dock har jag problem med att kunna se ordentligt på avstånd. Känns som att vegetationen är för odetaljerad så det klumpar ihop sig.
Om man jämför med Arma 3 och BF där man faktiskt kan se rörelser mellan kvistar och löv om man anstränger sig lite.
Väntar med att spela tills de fixat detta, om de nånsin gör det.

Medlem

Helt fantastiskt spel i sina bästa stunder, dags att sänka priset mot jul och promota lite mer nu.

Medlem

Riktigt roligt spel. Synd att inga av mina vänner spelar det bara.


signatur

Burn in the light.

Inaktiv

Tycker fortfarande Project Reality är bättre.
Är dessutom standalone så man inte behöver BF2 längre samt gratis.

Medlem

Sneglat en del på det här förut men det låter ju på folk som att det är ett ganska tomt community, stämmer det?

Medlem
Skrivet av anon_306295:

Tycker fortfarande Project Reality är bättre.
Är dessutom standalone så man inte behöver BF2 längre samt gratis.

BF2 är också gratis nu mera https://battlelog.co/downloads.php

Squad är fortfarande Alfa vilket många verkar glömma. Men efter denna patch så känns det som ett mer som Beta närmar sig.

Medlem

Det är sjukt nice bästa tactical fps spelet vad jag vet, har backa upp spelet sedan dag 1 och spelar fortfarande.

Medlem

Riktigt bra spel som bara blir bättre. Rekommenderas!

Medlem

Dette er et lovende spill, men en bakside vil nok alltid være at spillerne nok ikke er organisert godt nok.

Når ting koker ned til yolo'ing akkurat som i et hvilket som helst førstepersonskytespill, så blir det litt dumt.

Beste vil nok være å spille i en gruppe med mennesker man kjenner godt, sånn at man ikke ender opp med å måtte spille med en tilfeldig gjeng spillere.

På en annen side, hvis du har talent for å kommandere, så er alt lagt opp til å i allefall kunne kjefte på spillerne til å gjøre hva du vil.

Inaktiv
Skrivet av Saurfange:

Rip CoD och Bf1

Vilken korkad kommentar. Det finns inte en chans att Squad kommer gå om BF1 och CoD i spelare. Squad är för en mer nischad publik och BF1 och Cod har betydligt större marknadsföring.

Medlem

Spelet kräver fortfarande en relativt kraftfull CPU för att kunna köras med bra fps. Jag har en bra dator men på vissa kartor så sjunker jag till 40 fps för att processorn blir överbelastad i SQUAD.

Medlem

Såå nooice spel det där! Alla har mick <3

Medlem

Förhoppningsvis är de snart bättre än Project reality, men en bra bit kvar.

Medlem
Skrivet av anon_119148:
Skrivet av Saurfange:

Rip CoD och Bf1

Vilken korkad kommentar. Det finns inte en chans att Squad kommer gå om BF1 och CoD i spelare. Squad är för en mer nischad publik och BF1 och Cod har betydligt större marknadsföring.

Vilket korkat påstående. På vilket sätt tycker du att jag har påstått något sådant? när har jag nämnt någr försäljningssiffror? Haha lille killen då spela du lite cod nu så blir det bra igen..

Inaktiv
Skrivet av Saurfange:
Skrivet av grollo_92:
Skrivet av Saurfange:

Rip CoD och Bf1

Vilken korkad kommentar. Det finns inte en chans att Squad kommer gå om BF1 och CoD i spelare. Squad är för en mer nischad publik och BF1 och Cod har betydligt större marknadsföring.

Vilket korkat påstående. På vilket sätt tycker du att jag har påstått något sådant? när har jag nämnt någr försäljningssiffror? Haha lille killen då spela du lite cod nu så blir det bra igen..

Snygg comeback utan att på något sätt förklara ditt korkade påstående. Blir bara nyfiken vad du hade i pipan när du påatod att Squad på något sätt ska innebära "rip" för CoD och BF.

Medlem
Skrivet av Vercadi:

förstår inte varför dom inte har rea på spelet

De la just ut en nyhet om 50% (verkar inte som de hunnit uppdatera sidan dock).
http://store.steampowered.com/news/?appids=393380

Medlem
Skrivet av Elixx:
Skrivet av Vercadi:

förstår inte varför dom inte har rea på spelet

De la just ut en nyhet om 50% (verkar inte som de hunnit uppdatera sidan dock).
http://store.steampowered.com/news/?appids=393380

november 14 blir det rea, grymt, blir ett köp då

1
Skriv svar