Tro det eller ej: The Last Guardian är färdigt

Robot
Medlem
Tro det eller ej: The Last Guardian är färdigt

Det tror jag inte på förrän jag ser det installerat på min PS4:a och inte ens då kommer jag tror på att det faktiskt är färdigt... eventuellt efter att jag har spelat det 1h kommer jag tro på dem.

Medlem

inb4 day 1 patches och lite annat sånt där som e standard idag


signatur

Skin som den bruna prutten du engång var.

Medlem
Skrivet av Steri0x:

inb4 day 1 patches och lite annat sånt där som e standard idag

Jag blir besviken om det inte kommer en "day one patch" för det skulle betyda att utvecklarna sitter och rullar tummarna från idag till spelet släpps.. Nånting kan man alltid finslipa innan det släpps så varför inte?

Medlem
Skrivet av brandter:

Det tror jag inte på förrän jag ser det installerat på min PS4:a och inte ens då kommer jag tror på att det faktiskt är färdigt... eventuellt efter att jag har spelat det 1h kommer jag tro på dem.


signatur

PC - PS4 - PS3- PS Vita - Wii U

Medlem

Med så långt till release måste en d1 patch eller dlc komma☺

Medlem

Jag vägrar att tro på det tills jag ser det


signatur

Variations Livesändare på Twitch
https://www.twitch.tv/arahorplays

Medlem

Så varför blev släppdatumet framskjutet ända till december?


signatur

🖥️ RTX 4090 | i9-13900KF | 64GB

Medlem
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av brandter:

Det tror jag inte på förrän jag ser det installerat på min PS4:a och inte ens då kommer jag tror på att det faktiskt är färdigt... eventuellt efter att jag har spelat det 1h kommer jag tro på dem.

https://pbs.twimg.com/media/CmyXY4jWcAAt9J5.jpg

Nästan så man tycker synd om dem när man ser den bilden. De var så glada att äntligen vara klara och få släppa ett efterlängtat spel, så får de bara massa skit. Dock var ju spelet skräp, men ändå.

Medlem

Det var en cool trailer dom visa när dom annonsera spelet för många år sen på e3. Känns som att hypen dött ut nu, är inte alls intresserad av det som jag en gång var. Vet inte varför dock. Kanske för att det gått så lång tid.

Medlem

The cake is a lie!

Medlem

längtar att få spela det på pc

Medlem

Såg PewDiePie spela det nyligen, man får väl säga att oavsett hur bra spelet är i längden så är animeringen helt makalös.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:

Nästan så man tycker synd om dem när man ser den bilden. De var så glada att äntligen vara klara och få släppa ett efterlängtat spel, så får de bara massa skit. Dock var ju spelet skräp, men ändå.

När man lurar pengar av folk genom att ljuga konsumenter rakt upp i skallen så tycker jag nog att man förtjänar en hel del skit.


signatur

"It is by caffeine alone I set my mind in motion. It is by the beans of Java that thoughts acquire speed, the hands acquire shakes, the shakes become a warning. It is by caffeine alone I set my mind in motion."

Medlem
Skrivet av Ravenknight:
Skrivet av Fr0gg0.:

Nästan så man tycker synd om dem när man ser den bilden. De var så glada att äntligen vara klara och få släppa ett efterlängtat spel, så får de bara massa skit. Dock var ju spelet skräp, men ändå.

När man lurar pengar av folk genom att ljuga konsumenter rakt upp i skallen så tycker jag nog att man förtjänar en hel del skit.

Ingen sympati för Sean Murray, de anställda under honom som inte hade någonting med marknadsföringen däremot...

Hoppas dom inte får svårt att hitta nytt jobb i framtiden efter Hello Games konkar för ingen vill handla något av dom längre


signatur

Game long and prosper

KoP
Medlem
Skrivet av brandter:

Det tror jag inte på förrän jag ser det installerat på min PS4:a och inte ens då kommer jag tror på att det faktiskt är färdigt... eventuellt efter att jag har spelat det 1h kommer jag tro på dem.

Du kan ju alltid youtuba när Pewdiepie spelar det så jo, nog är spelet klart alltid.

Medlem
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av brandter:

Det tror jag inte på förrän jag ser det installerat på min PS4:a och inte ens då kommer jag tror på att det faktiskt är färdigt... eventuellt efter att jag har spelat det 1h kommer jag tro på dem.

https://pbs.twimg.com/media/CmyXY4jWcAAt9J5.jpg

Nästan så man tycker synd om dem när man ser den bilden. De var så glada att äntligen vara klara och få släppa ett efterlängtat spel, så får de bara massa skit. Dock var ju spelet skräp, men ändå.

De är ju bara människor precis som vi tänker man.


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem
Skrivet av Castor.T:
Skrivet av Fr0gg0.:
Skrivet av marcus8958:
Skrivet av brandter:

Det tror jag inte på förrän jag ser det installerat på min PS4:a och inte ens då kommer jag tror på att det faktiskt är färdigt... eventuellt efter att jag har spelat det 1h kommer jag tro på dem.

https://pbs.twimg.com/media/CmyXY4jWcAAt9J5.jpg

Nästan så man tycker synd om dem när man ser den bilden. De var så glada att äntligen vara klara och få släppa ett efterlängtat spel, så får de bara massa skit. Dock var ju spelet skräp, men ändå.

De är ju bara människor precis som vi tänker man.

Absolut, jag är rätt imponerad över vad de lyckades göra med ett så litet team men de kanske borde ha hållit sig lite lugna över att säga allt man kunde och inte kunde göra istället. Låta det växa fram som Minecraft istället.

1
Skriv svar