Lägg ut! Lägg ut! Här är Nintendo Switch

Robot
Lägg ut! Lägg ut! Här är Nintendo Switch
Medlem
Lägg ut! Lägg ut! Här är Nintendo Switch

Ser ju fantastiskt ut!

Medlem

Första gången sedan super Nintendo som jag känner! Damn Nintendo nu är ni på rätt spår!

Gen
Medlem

Ser fram emot att höra vilken upplösning spelen körs i, om det är 30 eller 60fps, batteritid på den lille osv.

Medlem

Bakåtkompatibel? Day 1 köp

Herr rygg

Wii U 2.0


signatur

"When I grow up, I want to be a Blitzball!" -Kid in Kilika
http://alxeskapader.bloggplatsen.se/

Medlem
Releasehästryttare

"skyrim och squidkids" Hade varit kul och sett nya spel (sneglar på nintendo) ...

Medlem

Åh fy fan vad hypad jag blev nu! Ser ut som att både Zelda och Mario blir launch-titlar

Medlem

Woooohoooo!!!
Givet köp, både hemmakonsol och bärbart, detta blir kul!

Medlem

Jag är glad att det är ett nintendo ni visade med den rubriken och inte ett exploderande hus


signatur

<allt jag skriver är mina åsikter och ni behöver varken hålla med eller säga emot>

Medlem

Jisses. Det här känns spännande.

Medlem

Plocka isär mojängen till 3delar som alla måste ha egna batterier?
Ganska coolt men jobbigt om batteritiden är dålig.

Medlem

Ser awsome ut. Hoppas bara den kommer i andra färger än svart vid release.


signatur

- PiDuT

Medlem
Medlem

Är det bara jag eller kördes Zelda i extremt låg fps på den handhålla enheten? (0:40 i klippet)

Medlem

Coolt! Men hur blir prestandan om allt ska få plats i tabletten? Eller finns det extra beräkningskraft i dockan?

Medlem

Tror inte att det blir någon succé direkt.

Medlem

kommer den i grå?

Medlem
Skrivet av s3ng:

Tror inte att det blir någon succé direkt.

Med tanke på hur mycket 3DS säljer blir det här mycket väl succé

Medlem
Skrivet av Buzted:

Är det bara jag eller kördes Zelda i extremt låg fps på den handhålla enheten? (0:40 i klippet)

Förmodligen är det 720p30 för att rädda batteritiden.

Medlem

Känns nästan som vita 3.0. Blev riktigt sugen faktiskt.

Medlem

Tyvärr väldigt skeptisk....

Med tanke på hur Mobilmarknaden utvecklas och tex Google Dream etc, hur Switch ska stå sig på marknaden.

Det är svårt det här med handhållna ideér, PSP Vita har redan bevisat att de är på sista andetagen. Vist hybrid, men varför inte istället då lansera fulltryck på hemma system, för det är faktiskt där folk vill uppleva storskaliga Zelda och Super Mario upplevelser, i vardagsrummen. Mobilerna äger redan marknaderna för handhållet.

Till och med Nintendo själva ger ju sig in där för dom ser pengar på det, Mario till iPhone? Känns lite tvivelsamt, som dom inte riktigt tror på sin egna idé.

Det återstår specs och annan information och det är fortfarande tidigt, men om det här är det som dom varit så hemlighetsfulla över och detta är det som ska blåsa mig av stolen efter Wii U, jag är inte imponerad än tyvärr.


signatur

Nämen!

Medlem

Ser ut som att Nintendo får stöd från spelbranschen igen

Medlem
Skrivet av Struggle:

Tyvärr väldigt skeptisk....

Med tanke på hur Mobilmarknaden utvecklas och tex Google Dream etc, hur Switch ska stå sig på marknaden.

Det är svårt det här med handhållna ideér, PSP Vita har redan bevisat att de är på sista andetagen. Vist hybrid, men varför inte istället då lansera fulltryck på hemma system, för det är faktiskt där folk vill uppleva storskaliga Zelda och Super Mario upplevelser, i vardagsrummen. Mobilerna äger redan marknaderna för handhållet.

Till och med Nintendo själva ger ju sig in där för dom ser pengar på det, Mario till iPhone? Känns lite tvivelsamt, som dom inte riktigt tror på sin egna idé.

Det återstår specs och annan information och det är fortfarande tidigt, men om det här är det som dom varit så hemlighetsfulla över och detta är det som ska blåsa mig av stolen efter Wii U, jag är inte imponerad än tyvärr.

Bara en tanke jag fick men titta på dockan och hur tjock den är, kan hända att det är extra kräm i den så att den blir som ett fullfjädrat stationärt system när den sitter i dockan.

Det är dock bara en tanke jag fick och det behöver verkligen inte vara så.

Medlem
Skrivet av Gaara:
Skrivet av s3ng:

Tror inte att det blir någon succé direkt.

Med tanke på hur mycket 3DS säljer blir det här mycket väl succé

Jo 3DS säljer ju riktigt bra.
Wii U dock, not so much.
Men men, jag gillar Nintendo och hoppas den säljer.

Medlem

Detta ser riktigt lovande ut, blir ett givet köp!
Nintendo gör inte bort sig denna gången som vid lanseringen av Wii U. Skulle inte bli förvånad om det är en handfull "tunga" titlar klara vid lanseringen. Prestandan kanske det är lite si och så med i jämförelse med andra konsoller, men vi vet alla vilka roliga spel som brukar finnas tillgängliga till Nintendos konsoller.

Medlem

Där fick ni alla som dissade mig när jag sa att det var fullt möjligt och troligt att de kommer använda kassetter. <- Ta inte detta helt allvarligt.

Kommer lätt köpa denna, spelar knappt någon roll vad som sägs mer, älskar den där prylen redan.

Medlem

Givet köp


signatur

-^-^--^-The sound of a bat cutting through space and time-^-^--^-

gnu
Medlem

Gäsp.
Spelar gör jag i soffan.

Skriv svar