Shadow Warrior 2 släppt – firar med 80-talsrock

Robot
Shadow Warrior 2 släppt – firar med 80-talsrock
Medlem
Shadow Warrior 2 släppt – firar med 80-talsrock

Helt underbart och jag anar att de har sett Kung Fury.

Medlem

Samma låt är ju en sorts intro i "ettan", så den är bekant.

Recension snart?


signatur

In peace, sons bury their fathers, in war, fathers bury their sons.

Medlem

Det här spelet ser ut att vara bomben!


signatur

// Bacon <3

Medlem

What. Trodde det skulle släppas 2017.

Medlem

Låten påminner mycket om Van Halen - "Jump" (1984).
https://youtu.be/SwYN7mTi6HM


signatur

autograph

Medlem

Köpte det, spelat tre timmar och det är så underbart! Haha härlig humor i spelet!

Medlem

Spelade ett tag riktigt kul spel ! Älskade första också

Medlem

Haha, helt suverän.

@1:09


signatur

Cptn BaseballBatBoy!

Medlem
Skrivet av nils45:

What. Trodde det skulle släppas 2017.

Endast konsol versionerna som släpps då

Medlem
Inaktiv

När kommer recensionen tro?

Medlem
Skrivet av Ghoztatic:

Köpte det, spelat tre timmar och det är så underbart! Haha härlig humor i spelet!

Håller fullt med asroligt och väldigt sjysst gameplay med asskönt graffe. Flyter på som smör i stekpannan

Medlem

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Gen
Medlem

Jävligt roligt spel med massa humor. Spelet har så sjukt många olika options - så skönt med en riktig PC version. Finns flera pruttskämt för dem som gillar det

Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Inte testat än, också intresserad av det. Någon som testat?

Gen
Medlem
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Skrivet av Dres81:
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Inte testat än, också intresserad av det. Någon som testat?

Har heller inte testat det men vad jag hört ska man kunna hoppa in/ur ett game hursomhelst. Tydligen blir det mer "open world" efter introlevels och man kan farma saker ihop.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Skrivet av Dres81:
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Inte testat än, också intresserad av det. Någon som testat?

Har heller inte testat det men vad jag hört ska man kunna hoppa in/ur ett game hursomhelst. Tydligen blir det mer "open world" efter introlevels och man kan farma saker ihop.

Coolt asballt ju.

Medlem
Skrivet av Gen:
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Skrivet av Dres81:
Skrivet av Fleshcutter:

Hur funkar coop? Matchmaking med drop in/out eller man måste själv invite kompisar?

Inte testat än, också intresserad av det. Någon som testat?

Har heller inte testat det men vad jag hört ska man kunna hoppa in/ur ett game hursomhelst. Tydligen blir det mer "open world" efter introlevels och man kan farma saker ihop.

har testat, du kan välja "open" så random-spelare kan se dit game i en lista eller "invites only" vilket är det jag kört. Varje gång du startar spelet så får du välja om du vill köra Single-Player eller Multi-Player och vilket svårighetsgrad du vill köra på. riktigt bra coop hittills IMO, förväntade mig inte så mycket av spelet från börjar men diggar det skarpt hittills!

Medlem

Verkar vara ett grymt bra spel enligt omdömen och recensioner, Det är tydligen det här och DOOM man ska spela i år om man vill spela single player FPS. Satte upp det på min Wishlist.

Medlem

Kände på mig att det var Devolver som var förläggare, skulle inte förvåna mig om det där var det verkliga soundtracket till spelet. Hoppas bara Mr. Big även är med, finns inget som skriker 80-90 tal som deras klassiska låtar:

1
Skriv svar