Äntligen bekräftat – Beyond Good & Evil 2 är på gång

Robot
Äntligen bekräftat – Beyond Good & Evil 2 är på gång
Medlem
Äntligen bekräftat – Beyond Good & Evil 2 är på gång

Sådärja. Då vet man att man inte väntat i onödan i 8 år, samt att man vet vad man gör de närmsta 8 åren. Perfekt!

Äsch, klart man är laddad!

Medlem

Har aldrig kört ettan, är det något spel som skulle vara kul att spela igenom 2016?

Quake-konnässsör
Skrivet av Vercadi:

Har aldrig kört ettan, är det något spel som skulle vara kul att spela igenom 2016?

Tycker spelet håller ännu idag tack vara sin lekfulla grafik. Humorn i spelet kan dra likheter med Ratchen & Clank?

Medlem

Snubben gör saker av ruskigt hög kvalitet. Det är bara börja längta!

Medlem

Då kanske Laura Kate kan börja snacka om något annat på Podquizition nu när detta är officiellt.

Medlem

Ett av mina all time favorite spel, så jag är riktigt taggad inför detta.


signatur

"The reality is not limited to the perception that we have traditional used." //Paul Stamets

What you don't learn with wisdom, you learn with pain.

Medlem

Jag spelade upp denna melodin i huvudet så fort jag såg bilden, antar spelet satte ett avtryck i skallen när jag spelade det vid release på PC, klarade aldrig det dock och spelet funkar inget vidare på Steam, hade gärna fixat det på GoG men jag köper inte samma spel flera gånger av ren princip.

Needless to say så ser jag fram emot uppföljaren.

Medlem

http://www.eurogamer.net/articles/2016-10-05-beyond-good-and-...

"Hot on the heels of developer Michel Ancel suggesting Beyond Good & Evil 2 is finally in the works, Ubisoft has announced Beyond Good & Evil on PC will be free next week.

As part of the Ubisoft Club promotion, Beyond Good & Evil goes free from 12th October on PC (you need a uPlay account to get in on the action).

New month, new game! Beyond Good & Evil will be available for free from October 12 on PC! #Ubi30 pic.twitter.com/myJvRBSzDO

— Ubisoft Club (@UbisoftClub) October 5, 2016"

Medlem
Skrivet av Vercadi:

Har aldrig kört ettan, är det något spel som skulle vara kul att spela igenom 2016?

Väntar du några dagar så kommer spelet vara gratis att ladda ner via Uplay.

Beyond Good and Evil har fått 4,5/5 stjärnor på GoG (4100 röster).
Om man gillar den här typen av spel så tror jag att spelet fortfarande är lika spelbart som det var när det släpptes, mycket tack vare den grafiska stilen som Ubisoft valde att använda sig av.

Medlem

Härligt! Spelade nyss igenom första igen på Xbonen och det håller fortfarande grymt bra!

1
Skriv svar