Desperados: Wanted Dead or Alive

Robot
Desperados: Wanted Dead or Alive

Det är tyst. Än är det många timmar till solnedgången och solen gassar fortfarande mot marken, värmer den torra jorden och ger liv åt växterna. Vinden blåser stilla och det är tyst. Nästan helt tyst, bortsett från det låga skrapande ljud som kommer från den mexikanske vakten som går fram och tillbaka med sitt gevär vid sin vaktpost. Han väntar på att hans skift ska ta slut. Att hans kollegor ska komma och hämta honom så att han äntligen kan gå hem. Han ler när han minns att han sparat en flaska tequila, bara för att han skulle kunna festa lite ikväll. En stilla fest i sin ensamhet.


Medlem
Desperados: Wanted Dead or Alive

Ett grymt spel för sin tid Kommer ihåg jag spelade det för första gången.

Dock fick jag ta till lite fusk i bland, gillade inte banor som gick ut att endast smyga på natten (tog sådan tid).

Slutbossen begriper jag inte hur man ska klara utan fusk, han har massor av liv (använde blixt fusk på han gick det klara han till slut skjuta ihjäl han).

Provat 2:an också och den är riktigt bra. Har inte kört 3:an, men idag har man annan uppskattning på spel (gillar inte flesta nya spel´s kampanj).

Ibland är gammalt bäst, synd att även bra spel blir gamla och bortglömda (inga remakes kan ofta bli lika bra som originalet eller har spelet inte åldras med värdighet).

1
Skriv svar